.

.

maandag 25 maart 2019

Verandering van plan

Het moet niet gekker worden. Ik zat vanochtend in de lounge met mijn lappie te spelen toen ik gewaarschuwd werd dat de cardioloog mij wilde spreken. Ik had me echter niet zo hoeven haasten. Pas naar ruim een half uur kwam een voor mij onbekende cardioloog naar binnen. Hij wist me te vertellen dat er cardiologen overleg was geweest. En er was besloten dat ik toch geen TAVI krijg, maar een open hartoperatie. Alleen het tijdstip waarop dat gaat plaatst vinden, blijft de grote onbekende. Het kan een week duren, of 2 weken, maar ook 2 dagen...
Was eerst de mening van de cardiologen dat mijn hart een open hartoperatie niet aankon, nu zeggen ze dat ik er geen belemmeringen zijn. Ik hoop alleen dat ze niet nog een keer radicaal omdraaien.

Verder rijgen de dagen zich hier aan één. Ik lees wat, ik luister wat,  ik kijk een beetje op internet. En dat is het wel zo'n beetje. Afgewisseld met eten, drinken en slapen. Ik probeer overdag niet te slapen en pas om 10 uur 's avonds mijn bed weer in te duiken met een luisterboek. Dan val ik rond een uur of 11 gewoon in slaap. Tot half 7 de volgende ochtend....saaie bedoening hè..En dan te weten dat er zoveel gedaan moet worden thuis. Maar daar mag ik me niet druk om maken, dus dat doe ik dan ook niet..Ik ga nog maar wat lezen...




2 opmerkingen:

  1. x my fingers - bedankt ook voor deze ochtendmuziek vanuit Spanje zeer indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt wel een soap....ik hoop dat het nu snel duidelijk wordt voor je.....hou vol. XXX

    BeantwoordenVerwijderen