.

.

maandag 9 februari 2015

Februari alweer

Het gaat zo snel.. de tijd. Zeker als je het druk hebt. En waar ik het druk mee heb? Ziekenhuis bezoeken. Ik heb afgelopen weken wel vier verschillende ziekenhuizen/poliklinieken van binnen gezien.

Het darmonderzoek van hubby was meegevallen. Vandaag krijgen we de uitslag. Maar eerst mag ik weer naar de tandarts. Vorig weekend ben ik naar de weekendtandarts geweest. Zo'n pijn had ik. En met penicillinekuur en pijnstillers naar huis. Hij wilde wel trekken, maar dat regel ik liever met mijn eigen tandarts. Hoe aardig de weekend tandarts ook was. Straks gaan we daar dus over praten.....

Het Radboud van Nijmegen was een ramp. Niet alleen duurde het lang, maar ik had sterk de indruk dat ze me niet geloofden. Met een dikke laag ontzettend vieze teerzalf werd ik naar huis gestuurd. Even langs de bloedprikdienst en dan echt naar huis. Misselijk tot het naadje. Morgen krijg ik de uitslag.

Ik schijn even nergens anders dan over kommer en kwel te kunnen schrijven. Ik stop er maar mee, want gezellig is anders.




1 opmerking: