.

.

vrijdag 30 januari 2015

Gewoon doen

Net zoals ik dacht vorige week: de tabletten de deur uit en een herhaling van de dermavote zalf.  En de opmerking dat mijn dermatoloog het even niet meer weet en hulptroepen wil inschakelen. Die hulptroepen bestaan uit mensen uit het Radboud in Nijmegen. Wordt vervolgd. Oja de biopsie gaf enkel aan dat er een ontstekingsreactie bezig is.....

Maandag mag hubby zich melden voor het darmonderzoek. Ik mag hem brengen. En later weer meenemen.

Toen we gisteren bij de apotheek kwamen werd er net een ontruimingsoefening gehouden.  Het duurde echt lang voor alle mensen buiten stonden. Het hele gezondheidscentrum moest leeg. En dat betekent dat ook de patiënten die behandeld werden zich aan moesten kleden als dat nodig was..... Laat ik maar zeggen dat ik hoop voor iedereen dat er nooit echt een ontruiming daar hoeft plaatst vinden.


Eigenlijk wil ik een afspraak bij de kapper maken. Maar er schijnt steeds iets tussen te komen. En dat terwijl het gewoon een zaak van de telefoon pakken en bellen is.

Is dat niet alles: gewoon doen???





2 opmerkingen:

  1. Lijkt me echt niet fijn als je net in je halve blootje op een onderzoekstafel ligt. Dus Maandag dat darmonderzoek, Hans heeft het een paar jaar terug ook gehad. Was wel een beetje dizzy erna. Moet Ton ook dat vieze spul drinken? In elk geval hoop ik dat het niks ernstigs is, het is wel ff genoeg voor jullie. Sja gewoon doen, weet je wat het is, ik heb gewoon geen zin. En op mijn leeftijd was je vroeger stokoud en hoefde je niet meer. Zal wel griepdepressie zijn, lig al 4 weken daar mee. Maar ik zink in en richt op....after all wordt het toch weer lente. Hoop dat de hulptroepen ook daadwerkelijk kunnen helpen Klaartje! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, 'gewoon' is soms heel veel.... ;-)

    ps, ik ben verhuisd... schuif je ook aan bij mij aan de keukentafel? http://schrijvenaandekeukentafel.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen