.

.

vrijdag 7 maart 2014

Ziggo klantenservice? Vergeet het maar!!!

Gisteren schreef ik op facebook:

Helemaal moedeloos van Ziggo, wat een kl***** service zeg. Vanaf morgen zit ik dus zonder internet telefoon en televisie tot het de dames en heren van ziggo uitkomt om de installatie te voltooien.


Ik heb meer dan 3 kwartier met een juffrouw aan de telefoon gehangen die helemaal geen kant op wilde. "Nee, mevrouw" was haar antwoord, "ik kan niets voor U doen". Op mijn vraag of ze me kon doorverbinden met iemand die wel iets voor me kon doen, was het antwoord ook "Nee, dat kan ik niet".
Om een lang verhaal kort te maken: ze heeft uiteindelijk een spoedopdracht aangemaakt, maar ze wist niet wanneer dat kon. de eerste datum voor een monteur was 14 maart. En dat terwijl KPN 7 maart afsluit. Ze heeft opgehangen.

Goed dan kan je mopperen, boos zijn, de handen in de lucht gooien, of toch maar eens kijken of je zelf iets kan.

En raad eens... na veel hoofdbrekens, woorden en smijten (van hubby's kant) hadden we gisteren zelf maar eens gekeken. Nu weet ik waarom we een monteur wilden hebben.

Het gaat echt allemaal wat moeilijker dan vroeger. Als je weet dat ik al geen echt boek meer kan lezen...:) (heel moeilijk echt leesbegrip) kan je nagaan wat een handleiding doet.

Na ruim anderhalf uur had ik internet en even daarna de telefoon al. Jaja, ik weet het.. maar je moet wel alle stekkers in de goede gaatjes passen hè..

Televisie was een heel ander chapiter. Dat wilde hubby doen, maar als het niet lukte werd er flink geketterd en gesmeten. Zodra ik een suggestie maakte was het huis nog kleiner. Maar, ik heb toch verschillende dingen kunnen oplossen en er was tv gisteren. Niet alle zenders, en dat maakte hubby weer kwaad. Want hij wil perse naar zenders kijken die er niet (meer) zijn. Net een klein kind.

Ik ben uiteindelijk met hoofdpijn naar bed gegaan en ermee opgestaan. Vannacht had ik verzonnen om de receiver gewoon te resetten. Dat wil ook wel eens helpen; dat doe ik met mijn mp3 speler ook als hij niet doet wat ik wil en wat hij kan.

En raad eens: dat was de truc. Ik kan alle zenders waar we voor betalen aan. Ook de regionale zenders. Hubby weet het nog niet. Die ligt nu nog in bed.....



1 opmerking:

  1. Wat vervelend en wat een slechte service! Gelukkig ben je een heel slimme meid! Sterkte met je hoofdpijn! XXX

    BeantwoordenVerwijderen