.

.

woensdag 12 juni 2013

Face - Boek - Telefoon - Agenda - Bal

Net zoals op facebook heb ik eigenlijk helemaal niets te liegen (zoals gezegd wordt). Ik ben nu al weer twee weken verder dan de operatie en ach, jullie raden het al: ik val weer eens in de prijzen. De huid rondom de wonden zijn ontstoken. Het zal wel weer eens niet zo zijn. Mijn lichaam is het er niet mee eens en laat het zo even merken. Wat ik ervan merk is pijn en nog eens pijn.. en groot ongemak...

Maar goed: ook dit komt vast wel weer in orde. Zoals alles.

Ik heb afgelopen dagen 3 boeken van Peter Straub proberen te luisteren. Ik heb ze alle 3 weggelegd.  "Not my cup of tea" dus. Ik houd ook niet van Stephen King. Deze categorie schrijvers kunnen mij niet echt boeien met hun boeken.


Nu heb ik Allan Folsom's "De dag na morgen" op mijn oren. Het is nog te vroeg om een oordeel te hebben. Maar tot nu toe gaat het wel. Folsom schrijft thrillers. In al zijn titels staat het woord Dag van of Dag na....

Vanochtend heb ik geprobeerd de mp3 speler van mijn moeder te vullen. Geen resultaat. Ik kan niet meer met mijn pc in de speler komen. Gelukkig had ik nog een reserve mp3 liggen, en die heb ik haar maar mee gegeven. Ja, gevuld. Zo kan ze toch verder luisteren. Straks ga ik nog maar eens kijken of ik haar zennetje kan maken. Anders is het echt einde oefening.

Dat valt me trouwens wel op: alle wat "nieuwere" uitgaven zijn veel eerder stuk dan de eerdere versies. Dat
geldt voor mp3 spelers, maar ook voor telefoons. Mijn HTC one V denkt ook ineens dat hij maar een dag met zijn batterij hoeft te doen. Ik heb hem nu al terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar of dat echt heeft geholpen. Anyway.. hij is net een jaar oud. Ik verwacht toch wel wat meer voor wat hij gekost heeft. Ik heb wel gelezen dat de nieuwste firmware update debet is aan de batterijduur. De klachten vliegen over het www. Misschien neemt HTC ze serieus en verbeteren ze de update door het energielek te stoppen.

Net even al mijn afspraken ( en o wat waren dat er veel NOT) op de kalender gekalkt. Pedicure, kapper en controle ziekenhuis. Moet trouwens ook nog een controle afspraak bij de oncoloog maken. Voor juli... morgen ochtend maar even bellen:) Misschien kan ik de controle afspraken combineren. Alleen.. of dat handig is... ik heb nog nooit meegemaakt dat ze op tijd liepen...aan de andere kant: ik vind het ook prettig als mijn arts tijd en aandacht voor mij heeft! Geen gezeur van deze kant daarom:), nouja, een klein beetje maar:)


Het is ondertussen maar raar weer. Warm tot 25 graden, maar zo grijs dat het alsmaar lijkt te gaan regenen. Dat heeft het dan ook wel even gedaan. Ik heb er alleen niets van gemerkt. Binnen is het een stuk kouder. Ik heb echt een vestje aangetrokken en pantoffels. Nee, nog geen sokken...dat duurt echt lang...


Ik ga maar eens gehaktballen draaien en bakken. We hebben een salade vanavond en dan is een balletje er echt lekker bij...






2 opmerkingen:

  1. Nou mijn wens voor jou is weer eens niet uitgekomen, herstellen zonder poespas. Sterkte met de pijn meis! Ik vind de laptops tegen woordig ook zo snel leeg! Raar! O ja, ze hebben de bloemen 2 maal aangeboden, er was niemand thuis op de 5 de of 6de,dus hebben ze 2 maal een briefje in de bus gedaan? Helaas zijn de zonnebloemen nu niet meer te bezorgen , de kaart zouden ze je nog wel toesturen, jammer hé! XXX

    BeantwoordenVerwijderen