.

.

donderdag 4 april 2013

Te koop: boeken

Veel te vertellen? Ik? nee, eigenlijk niet... het leven draaft hier door alle uren heen zonder dat er veel gebeurt. Ook wel eens gemakkelijk en vooral rustig.

Het wil maar niet echt voorjaar worden, weersgezien dan... het blijft koud. Al heb ik de verwarming wel al een halve graad omlaag gezet. De narcissen staan er geel bij, de hyacinten paars, maar het is niet veel. Nog geen volle bloemen, en het formaat blijft dat van puntmutsjes. De nestelperikelen van pimpelmeesjes, koolmeesjes en mussen zijn afgebroken... wat wil je met deze temperaturen...

Ik heb net boeken te koop aangeboden. Gewone boeken, papieren formaat.  Ze staan nu al zolang in de kast. Misschien kan ik iemand anders er blij mee maken. Ik vraag standaard 4 euro per boek. en nu staan er 6 boeken van Feist op Marktplaats en bij Bol. Waarvan 2 dezelfde: Boek 1 Magier. Eén met harde kaft en één met zachte kaft.



 Als dit een beetje wil komen ook de andere boeken die echt over zijn in de verkoop.

Misschien begin ik wel gewoon een tweedehandssite  Ik heb zoveel goed dingen die ik nooit meer gebruik...Heeft iemand daar ervaring mee?
En wil die deze met mij delen?


Ik ga maar eens wat lezen denk ik.... een boek van Birger Baug...Straf. Het is een nieuwe Noorse detective schrijver. Hij schrijft zoals we van de Noorderburen gewend zijn: spannend, gloedvol, en snel....Ik heb al een paar hoofdstukken geluisterd gisteravond. Na een hele serie van Tais Teng. Een geweldige schrijver, alleen niet bij elk boek. Heel veel humor en hij haalt echt alles bij elkaar.Knap hoor.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten