.

.

dinsdag 19 maart 2013

Dream it....


Vanmiddag krijg ik een leerling voor een intake. Het is al weer lang geleden dat ik iemand begeleid heb op gebied van leerproblemen. Maar ik ben er eigenlijk niet echt bang voor. Het is een kwestie van een lijstje afwerken en dan een plan opstellen.

Maar voordat ik iemand in mijn praktijk kan ontvangen, moet ik die opruimen en stoffen, zuigen en dweilen. Alles is er zomaar ingezet de laatste maanden. Zeker met die verbouwing van de badkamer. Maar dat is nu klaar. Alleen is er nog heel veel "rest"spul blijven staan. Ik weet niet goed waar ik ermee heen moet. Volgens mij kan er heel veel gewoon weg. Het is maanden niet gebruikt, noch gemist. Mijn man is het hier echter (nog) niet mee eens. Dus nu wordt alles verplaatst naar het achterste hok. Ooit de tweede kamer van mijn praktijk, daarna ingepikt door mijn man voor zijn orchideeën, en nu getransformeerd tot  "Leg maar even daar neer" hok. Ben ik blij dat er een deur tussen de twee kamers zit:)

Ja, mijn badkamer is klaar. Het heeft nog wat voeten in de aarde gehad voor alles geïnstalleerd en aangesloten was, maar nu is het toch zover. Mijn hubby is nu bezig met de garderobe. Dat loopt ook niet helemaal zoals verwacht, maar dat heeft een oorzaak. Na zijn herseninfarct op 2 januari 2012 is hij nooit meer de oude geworden.  Hij mist de finesse, de kracht en het inzicht. Plus hij heeft een persoonsverandering ondergaan... Zelf klaagt hij over vermoeidheid. Dit is niets voor hem: klagen. Maar nu ontkomt (ontkomen) hij (en ik) er niet aan.



Dit wordt echt een logje in etappes. Vanochtend kreeg ik koffievisite en gelijk daarna kwam mijn hulp even langs....ze is als een wervelwind door de badkamer gegaan. Klasse hoor en dank je wel!!

En nu is het bijna tijd voor mijn intake. Dus ik sluit dit maar af. Volgende keer meer.....




4 opmerkingen:

  1. En de lente moet nog aankomen ! Prettige drukte bij jullie dus !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Klaar, een leerling? Badkamer klaar ook? Geweldig! Hans is ziek, ligt op bed. Ik schrok er wel van, flauw gevallen. Ik word altijd boos als Hans iets heeft, is dat nou raar? Ik mag van alles hebben maar hij dus niet. Het zal wel goed komen, ze hebben vooreerst nog niks verontrustends gevonden. Meidje ga door op dit pad, vind het geweldig! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje balen... intake ging goed, afspraken gemaakt. Dus ik ben al bezig voor mijn leerling. Belt moeder vanochtend af: de leerling wil niet meer. Nee, ligt niet aan mij. Ze wil gewoon geen extra hulp.

    Nouja....jammer hoor. Ik had er echt weer zin in:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, je bent druk bezig! Tjee.... petje af!

    BeantwoordenVerwijderen