.

.

woensdag 9 juni 2010

Gemiep in het kwadraat

soms weet ik helemaal niet meer waar ik beginnen moet. Het is al weer enige dagen terug. En schreef ik tot voor een paar weken elke dag wel iets, dat kan ik nu niet opbrengen. ik kan ook niet opbrengen om al mijn blogvrienden langs te gaan. Ja, ik maak die plannen wel... maar op de een of andere manier, blijf ik hangen in mijn luisterboeken. En die gaan het ene oor in en het andere uit. Ik moet dikwijls terug spoelen omdat ik de draad van het verhaal kwijt ben.

De moeheid die ik in mijn lichaam heb, doet hier allemaal ook geen goed aan. Dat ik niet vooruit te branden ben.  Ik kan me slechter concentreren dan voor de operatie. Wordt een gesprek te ingespannen dan ga ik niet vloeiend praten en gisteren had ik een issue met mijn linker lichaamshelft...Die deed het niet goed meer. Het is nu allemaal wel bijgetrokken, maar er zit nog verschil in...Dus even in de gaten blijven houden.

Ik kan momenteel ook niet goed met mijn Draakje overweg. En dat merk ik aan mijn handen/vingertoppen bij het tikken.. Het komt allemaal wel weer goed...alleen ik ben het zo moe!!!.. En nu heb ik weer hoofdpijn, gewoon van toch dit blogje schrijven...

Ik ga twitter maar weer eens instellen....dat zal wel lukken toch?





10 opmerkingen:

  1. Geen probleem , het enige wat je moet doen is rusten om weer jezelf te worden . Dit is nu het belangrijkste !
    Warme knuffels van Ollie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat het maar gewoon over je heenkomen, die moeheid. Dat lijkt mij het beste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. rust rust en nog een rust meis, de rest komt later wel! eerst jezelf en dan pas een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar dat je er niet toe komt om te reageren. We hebben het allemaal wel eens, denk ik. Dat je rust nodig hebt is logisch. Er is zoveel over je heengekomen. Dat kun je niet forceren. Gewoon rustig aandoen dus. Veel sterkte, Frieke. Straks schijnt de zon weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tijd........... need to say more? Sterkte meiske! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. doe maar lekker rustig aan, vergeet niet dat het pas 2 weken geleden is dat je geopereerd werd.
    sterkte, meiske!

    dikke knuf,
    Coralie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb even wat "bijgelezen". De ontwikkelingen van de laatste weken had ik gemist. Neem je tijd en je rust. Bloggen en het bezoeken van andere weblogs moet je zeker niet zien als een verplichting. Het moet gewoon leuk blijven. Niemand neemt het je kwalijk als je niet langs komt, toch? Pas goed op jezelf!!!
    Hartelijke groet,
    Astrid
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Frieke doe rustig aan en bedenk dat je die rust gewoon even nodig hebt om te herstellen.Neemt niet weg dat ik het leuk vond weer iets van je te lezen.(glimlach)

    Novie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Neem de tijd joh, je lijf heeft zoveel te verduren gehad dat elke operatie langer kost om te herstellen. En ik vind het helemaal niet erg dat je tijdelijk wat minder aanwezig bent (reacties krijgen is leuk, maar niet alles draait daarom he), het is reuze logisch: ik vind het alleen maar naar voor jou dat je zo moe bent.

    Hopelijk doet het mooie weer van dit weekend je goed. Doe rustig aan hoor!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rustig aan, hoor.... je hebt de tijd, dus neem de tijd! Wat vandaag niet lukt, komt morgen wel! En anders overmorgen... *knuffel*

    BeantwoordenVerwijderen