.

.

woensdag 23 december 2009

gevallen

ja echt met de fiets,, opgeraapt door Nicky en Evelien die er juist aan kwamen...thuis toch maar even de dokter gebeld..doorgestuurd naar spoed eisende hulp.. foto's van mijn arm en schouder: gebroken elleboog, dat wordt opereren... maar toch nog maar even foto's van pols en nog een keer elleboog.. lang wachten... nog langer wachten.. dan de poortarts: geen breuk.. nergens iets te zien.. hoera! wel gruwelijke pijn en een olifantshand... dus afspraak bij de chirurg over 2 weken... pijnstillers slikken en vanaf morgen weer bewegen....

ik ben gruwelijk misselijk, tatel, en pijnvol...
maar toch twee klaartjes: Nicky en Evelien kwamen precies op tijd aan rijden... wie heeft het over toeval?? en natuurlijk mijn lieve Tonny die weer overal met me mee ging...de zoveelste keer..

grts

10 opmerkingen:

  1. Jeetje meisje!! Ik schrik me een hoedje. Wat een geluk dat Vlien en Nicky langskwamen. Niks gebroken, gelukkig maar, hoewel kneuzen ook erg pijn doet! Hoop dat je niet al teveel last krijgt of hebt, zodat niet je Kerst in de sneeuw valt ook. Knuf!!!! Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat is schrikken zeg! Gelukkig is er niks gebroken. Maar daar is de pijn en de misselijkheid niet minder van denk ik . Dat wordt een rustige, pijnijke kerst. en je heb inderdaad een man uit duizenden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk kom je snel van de klachten af, beterschap.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goh, ook dat nog! laat dat nu toch maar het laatste 'leed' zijn van 2009 en dan op naar 2010 met alleen maar 'goeie dingen' hé!!!

    ps: bedankt voor je wensen, en natuurlijk ben ik daar ook heel blij mee, ik weet toch immers dat je het moeilijk hebt met schrijven nu... en dan nog, de attentie telt hé! ze schittert al op mijn deur!
    fijne feesten straks en morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieverd wat laat je me schrikken, gelukkig niet gebroken maar kneuzen doet ook heel zeer.....

    Net wat Tricky schrijft op naar alle goede dingen in 2010!

    Dank je lieverd voor je kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och Frieke toch, wat een pech. Ik hoop dat de pijnstillers snel hun werk doen, zodat je gauw van de pijn en misselijkheid af bent.
    Ik wens je toch mooie kerstdagen samen met je dierbaren!
    liefs en heeeeeeeeeeel veel beterschap,
    Coralie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje meis, dat had er nou niet meer bijgemoeten. Dit moet idd het laatste zijn, je hebt genoeg op je boterhammetje gekregen de laatste jaren.
    Khoop dat 2010 voor jou idd. een veilig, gezond en liefdevol jaar wordt.
    Dikke kerstknuffel, Klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh hemel: ik las je laatste logje en ging meteen bladeren: wat naar! ik zou willen roepen dat je geluk hbt gehad, maar dat heb je natuurlijk niet met een ongeluk: godzijdank viel het mee!

    Heel veel sterkte, weer pijn erbij, wat vind ik dit naar voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ben je al naar de dokter geweest?

    En een heel praktisch vraagje: heb jij ook een mogelijkheid tot volgen, of zie ik het over het hoofd?

    Hoop dat het inmiddels beter gaat, liefs Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Roelien: helemaal onder aan de pagina of gewoon met een RSS feed...

    grts

    BeantwoordenVerwijderen