.

.

donderdag 3 september 2009

Kikker

het blijft bluhhhhhhhhhhh.... nu speelt het weer ook niet mee, al weet ik zeker dat als ik gewoon in goede doen was geweest genoten had van het weer...het begin van de herfst met warme wind, een beetje regen, het gevoel van YES!!

Gisteren heb ik toch 20 minuten op de hometrainer gezeten.. dat doe ik vandaag dus weer...ergens.. nu nog even niet want ik ben dit blogje aan het schrijven.. en bezig met mijn homepage....eigenlijk wil ik daar iets smashings bij... misschien geef ik het wel uit handen als ik het concept van teksten heb.. want dat is het moeilijkste: de juiste tekst vinden.. eentje die (toekomstige) klanten aanspreekt.. zeker met mijn concentratieproblemen...

Ik wilde dat mijn handen niet zo'n pijn deden...nu heb ik ze weer ingesmeerd en gemasseerd, maar het helpt allemaal niets.. het zit van binnen .....ook in mijn polsen.. steunen is iets wat ik nog steeds niet kan.... Mijn jeuk is nog steeds een 6, nou een zesje op en schaal van 10... ik kan nog niet zonder antihistaminetabletten...met mijn hoofdpijn gaat het wat beter....als ik alles maar stil houd....

Ondertussen is de vaatwasser klaar, dus die kan ik uitruimen..eerst even wat laten afkoelen... en dan is het weer zat geweest... ik ben ook al aan het verzinnen wat we eten vanavond... het zal wel iets van pasta worden want ik heb nog een rest gehaktprut over.. en weggooien is zonde....
Misschien een ovenschotel.. ja dat zal het wel worden.....

En dan is er weer een dag bijna voorbij...eigenlijk rijgen die dagen zich aan één... eerst wilde ik nog even bij mijn zus op de thee, maar daar heb ik van af gezien.. waarom??? tja ik weet het niet....dat zit dus in mijn bluhhhhhhhhh bui...ik hoef eigenlijk niemand te zien.. zelfs niet in een winkel...ik heb zat aan mezelf....maar hierin schuilt ook een gevaar.. dus ik moet ook weer omhoog krabbelen voor ik onder ga in een dikke drab van niets... ik moet dingen gaan doen: het is tijd dat de vakantie stopt en ik weer kan beginnen met die ene leerling die ik over heb.. of waren het er nu 2.. ik weet het niet meer.. daar moet ik deze week ook achterheen....en dan kaartjes sturen dat ik weer begin...nee dat is niet de eerste schoolweek... meestal is het de 2de of zelfs 3de week......maar ik heb geen kalender van school gehad... dus ik weet eigenlijk niets van data...niet eens wanneer de vakanties vallen....dit kan ik ook vast wel ergens op internet vinden.....en dan moet ik het planbord voor clair maken...welke tijden ik heb en wil invullen voor wie...

Maar eerst de webpagina af.. ik ben nu het deel diagnostische toetsen aan het invullen.. die voor rekenen heb ik wel af...nu het taal gedeelte en het gedragsgedeelte... dan nog wat over persoonsgebonden budget, enkele belangrijke linken over contact opnemen en een forum openen voor tja... hier ben ik nog niet helemaal uit...

Ik wil ook een plan opstellen voor clair zelf.. wat ik wil bereiken en hoe ik daar kom...eigenlijk wil ik een heel leercentrum voor clair, geen buitenschoolse opvang, onee... voor huiswerkbegeleiding heb ik geen ruimte...tenminste....nee, niet als dat ten koste van individuele leerlingen moet gaan...dus dat wordt echt planbord werk....
en of de duivel ermee speelt.... nu laten mijn hersens het afweten en draai ik in een kringetje rond.. ik weet niet eens meer wat ik nu wilde opschrijven....

Ik ga dus maar afsluiten.. allemaal een fijne dag...en mijn klaartje is een regel die ik ergens zag...



"Als je goed naar de staart van de kikker kijkt, zie je dat hij er geen heeft."
Lao-Tse Chinees filosoof (+/- 600 v.C.)


2 opmerkingen:

  1. Jammer van je bluhh dag. Het is altijd zonde hé, zo'n dag. Ik heb ze ook, iedereen denk ik wel en dan later denk je, stom , want meestal als je er wel uit gaat verdwijnt het bluuhh gevoel. Maar je er toe zetten, dat is altijd het punt. Het is herfst vandaag ja, ik hou van de herfst. Wind die giert, lekker onder de deken kruipen omdat het s'nachts niet meer zo warm is. Sappig regenbuitje en toch nog best warme zon ook. Veel succes met al je plannen meisje, eraan beginnen is al het halve werk. Ik ga ook even op de hometrainer nu, lol! Knuffeldeknuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel stekte om deze bluhhdag te overwinnen!
    En dat pilsje dat je al gewonnen hebt zullen we in de toekomst zeker samen uitdrinken en misschien nog meer !

    dikke knuf als steuntje

    ollie.

    BeantwoordenVerwijderen