.

.

vrijdag 4 september 2009

check

Ik heb vandaag naar aanleiding van een artikel in het SoChicken Magazine een dagelijkse checklist gemaakt. Helemaal niet zo moeilijk. Ik doe dat in mijn outlook bij de taken...en wel handig.. het schrijven in mijn weblogje is zo'n checklist taak.. net zoals die 20 minuten hometrainer....vandaag had ik me ook tot taak gesteld: vis kopen en een brief de deur uit doen....
De vis is gekocht, de brief ligt ingevuld klaar....dus ik ben een heel eind... het blogje wordt geschreven en de hometrainer moet nog.. maar dat komt echt wel.. ik ben uit mijn bluhdagen....dus het gaat weer vooruit....

Ondertussen heb ik ook nog een leuk telefoongesprek gehad met een collega over een leerling... ja ik kreeg de toestemming van de ouders om daar over te praten....

Vandaag wil ik zeker nog 1 bladzijde schrijven voor mijn webpagina.... en nee ik wil niet denken aan de start van het schooljaar, aan de koffie bijeenkomst op de vrijdag ervoor, aan de laatste inrichting oma maandag fris van start te kunnen gaan,... ik wil er niet aan denken maar doe het toch,.. en weer ben ik er niet bij....
Kon ik maar autorijden......werken mijn hersenen maar goed, verloor ik maar niet steeds mijn concentratie.. want vergis je niet.. zo'n blogstukje gaat ook over een aantal uren....en vaak vergeet ik waar ik ook weer over wilde schrijven.....


zo het hometrainen zit er ook weer op.. de aardappels zijn gekookt en afgegoten..ik ben toe aan een lekker kopje thee

allemaal een fijne middag en avond..

en mijn klaartje: ik ben uit mijn bluh dagen....

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig maar, dat lijkt me heel wat prettiger! Goed idee die lijst, dat maakt het overzichtelijk. Jammer dat je er niet bij bent dit schooljaar, maar je weet het nooit hoor, schrijf het nog niet allemaal af, wie weet? Ik duim voor jou dat die gifzooi uit je lijf verdwijnt en je weer jezelf terug krijgt. Zo,n raar gevoel hé, als je jezelf niet meer herkent. Dingen die altijd zo gewoon waren en nu zo moeilijk zijn. Dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ontvang ook soChicken in mijn mailbox, ik lees het niet altijd, maar soms zitten er heel nuttige tips in, vooral voor mensen die moeite hebben dingen goed georganiseerd te krijgen:-)

    het is even een tijd geleden dat we gebuurt hebben, ik hoop dat het goed met je gaat dit weekend en dat die bluhdagen tot het verleden behoren

    het weer werkt niet mee, dat is wel jammer, ik word helemaal gek van die wind bah

    BeantwoordenVerwijderen