.

.

vrijdag 21 augustus 2009

Jellybeans en bbq en ....

Nee, vandaag weer geen dingen te doen... het is echt vakantie.. iedereen is weg of onderweg...gisteren een kort en krachtig "nood"weer met weinig nood.. er was wat regen, veel wind en wat onweer.. maar hoewel dat anders altijd blijft hangen, nu niet....

Je kaart is op de bus Trudie.. ik hoop dat hij op tijd is:)... anders krijg je he=m een paar dagen later...

Ik heb gisteren gelijk nog gebeld met Ria Geerts, de mamacareverpleegkundige.. en ik kan aanstaande dinsdag al terecht in Boxtel.. ze vertelde dat ze vorige week nog met Tonny had gesproken.. dat was wel 2 weken geleden, maar toch....
Ik neem mijn boekje met vragen mee en hoop dat we eruit komen.. ik weet eigenlijk zeker dat we eruit komen, want zo is Ria.. als ze iets niet weet dan gaat ze op zoek...

Want ik kan nergens in het rapport vinden dat er histologisch onderzoek is gedaan naar de hormoongevoeligheid van de kankercellen... en ik moet wel hormoontabletten slikken... dat kan ik dus niet rijmen.. ik kan wel meer dingen niet rijmen, of verklaren... dus het is maar goed dat ik dinsdag al met Ria kan gaan praten...

Zo zie je maar.. als mijn hersens maar even de kans krijgen... je moet alleen niet vragen wat ze daarvoor rekenen..:)..

Ik denk dat we iets met vis eten vandaag...ja dat lijkt me wel wat.. ik zal eens kijken wat ik nog heb.. en anders even naar het plein....

Op mijn jeuk schaal is niets verandert.. ik scoor nog steeds een 8 volgens mij...maar we zijn nog geen 3 weken verder dus het kan nog verminderen....en anders wel nog later....na een week of 6??? en ik vertik het van die zware tabletten daartegen te nemen....een 8 is met cetirizine te houden...

Tja Annie alle regelen voor de bbq... dat is dus zo gebeurd hoor... nee ik ga niet via ABC bbq's deze keer.. ik maak zelf wat dingen.. maar ik weet wat ik voor vlees wil, ik heb serviesgoed en bestek, de sta tafels bestelt Tonny, de bbq is in orde.. Tonny kijkt nog naar het gas.. de dranken haal ik begin volgende week.. hoef ik ze niet zolang op te slaan
Verder weet ik welke salades ik ga maken... ik weet welke groentes ik wil hebben en welke sauzen.. de ingrediënten heb ik zo gehaald...Evelien zorgt voor knoflookboter neem ik aan.. en ik voor stokbroden......

Het moet nog wel even gemaakt worden maar dat is binnen een dag gebeurd.. ik heb daar de vrijdag zelf voor... Tonny hangt wel een zeil op .. en natuurlijk verlichting....oeps ik zit te bedenken dat Tonny ook wel veel mag snijden....nouja.. ik zie wel...ik heb Janneke ook nog ergens....

Wordpress lukt me dus nog steeds niet om in het Nederlands te krijgen.. ondanks dat ik alle stappen doorloop.. ik zal dus vast iets verkeerd doen...maar het komt wel...

Ik ga een kopje koffie pakken... de zon begint door te komen......



en mijn klaartje: een onverwacht kaartje van de sportschool......ik ben al langer dan een jaar ziek en mijn abonnement staat op "hold" .. toch leuk dat ze aan me denken....en me een kaartje sturen....

grts

1 opmerking:

  1. Zeker leuk, het is altijd leuk als er mensen aan je denken. Sja het is verwarrend wat je kunt vinden op internet over die hormoonbehandeling, goed dat je er nog over gaat praten. Het viel hier ook erg mee met het verwachte noodweer, een paar lichtflitsen wat waaien en wat regen, meer niet. Ik vind het wel ff lekker zo, dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen