.

.

zaterdag 22 augustus 2009

Hoera Trudie is jarig

Ja .. het is al wat later.. al wat later? Zeg maar gerust een halve dag.... als eerste natuurlijk Trudie van harte gefeliciteerd



Ik heb voor jou speciaal deze engel uit de kast getrokken....ondanks alles hoop ik dat je een fijne dag hebt met Hans , de kinderen en kleinkinderen..

Verder heb ik vandaag al veel gedaan, ahum.. eerst laat uit bed komen.. het was bijna half 11.. tja dan is je ochtend al gauw gedaan hè... daarna het vlees voor de bbq besteld, de sta tafels proberen te bestellen maar het verhuurbedrijf is pas maandag weer aanwezig, en bezoek gehad. Onze Dick kwam met Ria en Els en mijn moeder op de thee...ze waren op doorreis naar huis... wel gezellig, maar ook vermoeiend. Onze Dick wil van alles het fijne weten en dat kost mij kruim... want ik heb geen geheimen daarin voor hem...dus wil ik het ook wel vertellen...maar goed ....op de bbq komen ze niet.. jammer maar ik snap het wel.. de afstand is net te ver voor eventjes op een bbq...

Ondertussen nog de vaatwasser aangezet, en later wer uitgeruimd en ingeruimd... links en rechts wat dingen opgeruimd en op verzoek een paar stappenplannen gemaakt voor het verkleinen of vergroten van plaatjes.....

Tonny heeft boodschappen gedaan en nu is het al ver in de middag...
Vanmorgen in bed wist ik over een heleboel dingen wat te schrijven, maar dat is nu allemaal weg...ik ga mijn thee opdrinken en wat lezen...

Mijn klaartje: onze Dick op bezoek.. dat kan niet missen

fijne dag verder
grts

1 opmerking:

  1. Fijn hoor een engel voor mij speciaal! Bedankt voor je kaart, hij was keurig op tijd. Ik had vanmiddag toch nog wat bezoek, waaronder Deb en Jochem met Fenna, mijn zusje en zwager met zoon en schoondochter plus de 2 kleinkinderen en een oppaskindje, dus 4 kleintjes. Dat was errug leuk! Fijn dat je je broer weer eens zag, de mijne had ook gekomen ware het niet dat hij dienst had, hij rijdt de dierenambulance. Broers kunnen je soms goed doen hé?
    Dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen