.

.

woensdag 19 augustus 2009

Einde

Zo wat later op de dag maar even een kort stukje uit het warme zuiden...het hoofdstuk Mensendieck hebben Fieke en ik samen afgesloten voorlopig... de oefeningen, het bewustworden van mijn eigen lichaam en geest, de verbindingen .. kortom het geheel dat heb ik min of meer onder de knie of ben ik hard mee bezig onder de knie te krijgen..
Fieke kan er even niets meer aan toevoegen... en hoe jammer ik het ook vind: we hebben afscheid genomen..

Verder was onze Magda even op de koffie om een boekje terug te brengen...en ben ik aan het lezen.... inmiddels heb ik ook een afspraak staan om mijn PAC door te laten spoelen.. op 11 september... ja ik wacht toch nog even en wil de volgende bloedwaarden en controle van Knibbeler nog uitzingen... ondertussen jeuk en hoofdpijn ik gewoon door... maar voor beiden bestaan tabletjes die het wat oplossen..

Ik merk dat ik best nog emotioneel ben .. net weer even het ziekenhuis aan de lijn: de chemokamer voor die flush afspraak...vertellen dat ik gestopt ben met de herceptin...nee het is nog niet verwerkt hier boven in mijn bol...
Ik heb namelijk niet het bericht gekregen: u bent schoon....het enige wat ik hoor is: we weten het niet....

Ik stop met het blogje schrijven.. ik kan het moeilijk opbrengen merk ik...een andere keer beter..

mijn klaartje: ik kreeg van Magda een boekje terug dat ik har 6 jaar geleden geleend had.....zo zie je maar.. alles komt weerom...

grts

1 opmerking:

  1. Kan me voorstellen dat het emotioneel is, onzekerheid is altijd naar.Goed dat je de bloedwaarden enzo nog afwacht. Ik duim voor je dat je toch ook eens een duidelijk antwoord krijgt. Ik vind dat je hier lang op moet wachten hoor en ik ben niet de enige. Wat dat betreft mag de zorg wel eens wat duidelijker worden. Ik hang weer op zogezegd, de toetsen glibberen uit mijn handen! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen