.

.

dinsdag 18 augustus 2009

Huishouden

Het is alweer dinsdag, en mijn hulp is hard bezig.. het gaat haar steeds gemakkelijker af en ze is nu in anderhalf uur klaar met de gewone dingen...
Ik merk wel dat ik weer weet waarvoor ik mijn hulp heb... ik heb vanochtend een boel opgeruimd voordat zij er was... ze heeft namelijk de neiging overal omheen te poetsen..

Gisteren ben ik zomaar een paar uur in slaap gevallen.. en vannacht heb ik geslapen tot 5 uur.. toen hield k het niet meer van de jeuk.. dus dan maar antihistamine tabletten...ik hoop echt dat dat zich weer herstelt hoor.... nu ik geen trastuzumab me krijg....
want dat is zeker: daar begin ik niet meer mee...

Weten jullie, ik heb voor het eerst sinds lange tijd mijn lenzen weer in... Nu al meer dan een uur.. ik ben echt benieuwd hoe lang het lukt.. maar ik denk dat ik het weer moet opbouwen ...ondanks mijn nog steeds latent aanwezige hoofdpijn gaat het redelijk goed..

Zo net even alle prullenbakken geleegd.. dat doet ze toch niet.. ondanks dat ik het al een paar keer gevraagd heb... nouja... ik kan het gelukkig zelf.. en dan gaan we lekker in de tuin zitten.. dat is toch mijn plan vandaag... gewoon niets doen.....een beetje prullen links en rechts... gisteren heb ik bijvoorbeeld de bbq boodschappenlijst gemaakt... ik weet al hoeveel mensen er komen...dat zijn 19 volwassenen en 2 kinderen.. 2 ja want Floor van Kees en Marjanne komt ook.. al zal die gewoon slapen...
Het kan zijn dat er nog 3 meer bij komen in de vorm van Dick, Ria en Els.. maar dat zal wel goed komen.. als ik voor 20 man boodschappen heb, heb ik genoeg...

Ik ben benieuwd hoe het met Evelien gaat... ze is vandaag voor het eerst als postbode aan het werk..ze heeft in elk geval goed weer getroffen....

Tja en meer heb ik niet te vertellen... dus allemaal maar een fijne dag...

Mijn klaartje voor vandaag: een uitbundig schijnende zon, maar ik zit lekker in de schaduw te luisteren naar het gekwetter van vogels....

grts

2 opmerkingen:

  1. Ollie heeft zondagmorgen in de tuin gelegen en geluisterd naar het wakker worden van de natuur ! je kan niet geloven hoeveel lawaai die maakt echt eens doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat zijn toch aardig wat mensen! Ik ben zaterdag jarig, helaas kan ik het niet vieren, komt wel nog. Hoop dat je nog lekker in de tuin hebt kunnen zitten, het gaat warmer worden alweer, ik ben er niet echt blij mee, maar ja, wie kan er iets aan het weer doen? Fijn dat je toch geslapen hebt, als de jeuk inderdaad van de trastuzumab is, moet het toch gaan minderen zou je denken, fijne zwoele zomeravond nog meiske! Trudie

    BeantwoordenVerwijderen