.

.

maandag 29 juni 2009

telefoon telefoon telefoon

Ik heb mijn moedige schoenen aangetrokken en toch maar de tandarts weer gebeld voor die niet doorgegane afspraak.. niet dat ik last heb, maar dat blijft anders doorlopen en daar voel ik me niet happy bij... moedige schoenen omdat alles een beetje eng is wat er aan mijn lichaam gebeurt en ik zit niet op een neerval te wachten..Vanmiddag om 14.35 uur kan ik terecht.... dat was telefoontje 1..

Telefoontje 2 was naar de rechtsbijstand om te vragen of ik het telefoonnummer van hen aan CZ mag geven om over mijn zaak te praten.. dat was prima..Arjan Dijk is mijn schade-expert en dat is zo'n aardige kerel..ik ben echt blij met hem..

Telefoontje 3 was naar CZ.. ik kreeg een echt aardige medewerkster aan de telefoon.. nee helemaal geen probleem dat zij naar rechtsbijstand bellen.. ik moet alleen nu een toestemmingsformulier ondertekenen.. dan vraag ik me af waarom dat donderdag niet kon... nouja.. het wordt nu ook geregeld..

Van Berry hoorde ik gisteren dat Magda 3 dagen aan een infuus met zoutoplossing en penicilline moest blijven.. met een beetje geluk komt ze vandaag thuis..ik ga er niet heen.. naar het ziekenhuis dan.. ik ben echt panisch om iets op te pikken.. Magda heeft al heel wat minder pijn hoorde ik ook van Berry.. ik zal haar straks eens bellen.. dat wordt dat telefoontje 4... onee die hoort niet in zo'n bovenstaand rijtje thuis..da's me zus hè..

Slapen was vannacht een ramp..veel te warm en daarna te dampig door de mist.. ik kan me niet ontspannen, niet liggen, en niet slapen.. en dat terwijl gruwelijk moe ben..

Wat ga ik vandaag nog meer doen... en klein beetje was en strijk, rekeningen schrijven voor mijn leerlingen... dus eerst telwerk wanneer ze zijn geweest..verder met wat aan de inkomstenbelasting.. ik heb een post kosten bij ziekte en die heb ik nog niet helemaal rond.. de rest hoef ik maar te pakken.. meestal ruim ik dan ook mijn administratie dozen leeg.. de stapeltjes liggen al min of meer uitgesorteerd.. dus ik schiet al weer op..en dat was het... meer dan zat met de tandarts en leerlingen erbij..die leerlingen komen deze week nog en dan is het afgelopen voor dit schooljaar.. evaluaties kunnen kort en krachtig zijn..

Fijne dag allen.. ik ga mijn bloemen uit de kelder halen... het heeft niet dat effect gehad wat ik er van verwachtte helaas.. maar ze kunnen nog even..en mijn ontbijt bestaat niet meer uit aardbeien en water maar uit druiven en kruidendrank.. een hele verbetering nietwaar?

Natuurlijk heb een Klaartje vandaag..ik heb het al eens eerder gezegd: een vriendelijke stem met begrip aan de andere kant van het touwtje doet zo ongelooflijk goed.. die momenten koester ik, gelukkig komen ze veel vaker voor dan je denkt.. als je maar wilt luisteren en horen


1 opmerking:

  1. Zo is dat, het goede willen horen is de hele truuk. Beterschap voor je zuster hoor, enne succes met je moedige schoenen. Dat slapen zal nog wel niet zo snel beter gaan, het is zo dampig s'nachts, ik geloof dat ik ook maar net 3 uurtjes weg had. Maar ja, er komen wel betere tijden , heus! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen