.

.

maandag 4 mei 2009

mooie margrieten

Hahaha, ik heb een auto Gisella, gelijk gekocht in de week van mijn flipperbal avontuur en opgehaald op 4 januari 2008.. het is een Toyota Yaris automaat uit 2004 en pearlblue van kleur.. zeg maar baby blauw…en soms grijzig….maar die auto logeert al meer dan een jaar bij Evelien en daarvoor 3 maanden bij Janneke….wanneer ik zelf weer kan rijden weet ik nog niet.. ligt helemaal aan de medicijnen en ook aan mijn ogen.. die wisselen nog te vaak van zien en niet kunnen zien… ach we zien wel…

Ja het is een chique auto, die Volvo, hè Tricky.. dat vinden wij ook.. en jawel hoor Tonny zal er echt veel veilige kilometers in rijden Trudie.. daar ben ik niet bang voor.. allen bedankt voor de beterschapwensen voor Tonny.. het gaat al wat beter hoor.. vooral in de ochtend als hij uit bed komt..ik denk toch da hij aan een nieuwe bureaustoel moet…zal je ook altijd zien….als het even net niet kan, gebeurt zoiets..

Ja ik ken het Trudie, van zich slagen in de rondte werken.. en kleine kinderen kosten een hoop hoor.. dat zie ik bij Evelien en Nicky… Jaimey is zeker niet echt "goedkoop"… maar de tijd voor hen en voor Deb en Jochem komen echt wel…

Hier heb ik nog 2 foto's van hem waarop hij op 2 manieren laat zien hoe hij 3 ballen tilt….






Vanochtend had ik zowel mijn moeder als Evelien en Jaimey als Janneke op de koffie.. heel gezellig maar ik ben nu doodop.. dus ik ga direct lekker even op de bank.. vandaag geen verplichtingen verder… het is vakantie hier.. pas woensdag heb ik 1 leerling van het voortgezet die ook examen mag gaan doen…de andere examenleerlingen hebben geen gebruik van mijn aanbod gemaakt, of nog geen…

Gisteren had ik 2 hele grote varkenshaasjes.. daar is nog van over dus dat eten we vandaag… gisteren met bloemkool, vandaag dus met die salade…wat eieren koken, sla snijden, uitjes en augurkjes erbij en dat is het.. wat dressing en husselen maar….o ik heb nog verse ananas.. daar gooi ik ook wat van in de salade..smullen dus..

Het trekt hier dicht.. ik ga een vest aantrekken en dan echt plat.. fijne dag allen

mijn klaartje: de margrieten die ik vorig jaar van Greet kreeg staan nu voluit in bloei.. een prachtig gezicht die gele hartjes met witte bloemblaadjes op een grote groene stengel..



grts

1 opmerking:

  1. Maar wel gezellig toch, even visite? Ik kreeg gister Deb en Jochem plus baby onverwachts, maar het was eigenlijk om Fenna af te droppen zodat zij eindelijk eens een bioscoopje konden pakken. We hebben ons best vermaakt met Fenna, wij leren haar de ondeugende dingen natuurlijk. Blazen, nephoesten, kiekeboe enzo. Ballen kan ze nog niet, knap hoor van die kleine man! Hoop dat je ff lekker gerust hebt enne je margrieten zijn prachtig! knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen