.

.

woensdag 20 mei 2009

blijven ademhalen..blijven ademhalen....

Het is wat later op de dag al als ik mijn weblogje bijwerk… de dag was weer hectisch.. om 9 uur rolde ik uit bed, om 10 uur stond ik op de markt om half 11 was ik thuis en toen kwam Evelien met Jaimey. Deze is in de verlegenheidsfase, dus erg hangerig voor Evelien. Om 11 uur kwam Janneke ook op de koffie. We zaten met zijn allen lekker buiten te kletsen en te keuvelen…..tot iets voor 12, toen gingen Evelien en Jaimey en even later ook Janneke weg. Gelijk daarop kwam Fieke, mijn mensendiecktherapeute. . Ik heb onder andere ook grondoefeningen gedaan en daarna van de grond opgestaan.. weliswaar met behulp van de tafelpoot…kijk en dat wil ik dus aanpassen.. ik wil op kunnen staan zonder iets te gebruiken als tafels, stoelen ed.…. want in de sportzaal heb je dat ook niet….Fieke zou er over na denken en iets verzinnen hoe ik dat aan kon leren zonder mijn polsen te belasten…Tja polsen want ik krijg rechts ook last van een ontsteking…..

Fieke was er nog toen mijn eerste leerling binnen kwam. Hij had niet zoveel zin en ik nam het hem niet kwalijk. Maar goed we hebben fijn gerekend en daarna de 2de leerling voor lezen. Wel leuk maar ook zij had weinig puf.. zou het door het weer komen? Ik kan me best voorstellen dat ze liever buiten willen spelen nu. Na deze leerling was ik vrij tot 5 uur.. ik heb wat gegeten en ben op de bank in slaap gevallen. Toen ik wakker werd zag ik dat Tonny al thuis was gekomen. En het was bijna 5 uur.. dus even snel iets drinken en op naar mijn laatste leerling met een biologie proefwerk dat volgende week maandag ingehaald moet worden. Het ging wel goed.. ze hoeft alleen de boel nog eens goed over en door te lezen…..

Daarna gelijk gegeten, spaghetti, en nu ben ik bekaf…..hoe kreeg ik dat 2 jaar geleden voor elkaar…plus mijn huishouden???? Dat is echt een grote puinhoop, dus ik ga morgen toch maar wat proberen…..nee, geen ruiten wassen, maar stoffen en zuigen….en strijken…..en naar mijn moeder…zo zie je maar. de dag stapelt zich vol met van alles…en hij moet zelfs nog beginnen.. voor vandaag houd ik het voor gezien.. ik loop morgen alle blogjes wel na, maak ik foto's en weet ik veel wat….fijne avond allemaal

mijn klaartje.. een mooie kaart vol zonnebloemen van Sophie

grts

1 opmerking:

  1. O als je een manier hebt gevonden om zonder iets op te staan, geef hem door aan mij? Als ik met Fenna op de grond zit, kom ik echt niet meer overend, het is lachwekkend om te zien. Drukke daagjes weer voor je meiske. Hoop dat je er een beetje vlotjes door rolt! Fijn weekend: Trudie
    xxxxx xxxxx
    xxxxxxx xxxxxxx
    xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxx
    xxxxxxxx
    xxxxxx
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen