.

.

zaterdag 14 maart 2009

roze

Steek de vlag uit! ik heb vannacht zowaar geslapen. en niet eens maar even... om half 10 werd ik wakker van.. jawel jeuk.. maar dat kan ook gewoon een jeukigheidje geweest zijn... een normale... Ik heb 2 van die roze pillen ingenomen, heel braaf.. en zit te wachten op het effect...je moet er ook moe en slaperig van worden... nou dat dus niet echt.. wel een beetje roze wolk gedachte....ik neem waar - van waarnemen, zien, bemerken - vanaf een afstandje...

Tonny staat buiten planten te verpotten.. waarom moeten ze altijd als ze ook maar iets doen wat je vraagt, gelijk support hebben.. dus dat ik erbij ga staan kijken..dat is toch volslagen nutteloos..en ondertussen wordt mijn koffie, mijn enige kopje koffie op neen dag, koud...de halvarine was ook al helemaal op..en de bastognekoeken... grubbel, grumble, grom...

Straks boodschappen doen... ik weet nog niet of het de Jumbo in Rosmalen wordt of iets anders.. Rosmalen, denk ik, want ik heb kattenbrokken nodig....mmmmm.. niet fijn, is bijna weer 50 euro...en ik zit zo krap deze maand... hoe dat komt? ik heb Evelien geld geleend voor hun auto.. en kan nog even niets van de spaarrekening afhalen...eind deze maand pas...komt allemaal wel goed hoor..maar alles is echt ineens veel duurder geworden.. tenminste zo ervaar ik het...ik snap het niet.. de aanvoer van levenmiddelen is toch niet gestagneerd.. nouja het is zo.. de duurte bedoel ik, we moeten het er maar me doen.. veel creatieve oplossingen dan maar in het koken...want we willen toch wel lekker blijen eten nietwaar?

Ik wilde gisteren mijn adressenbestand openen. Dat had ik gebackupt van deze lap toen die voor de eerste keer weg ging op mijn netwerk.. is het bestand helemaal leeg...balen hoor, want alle namen en adressen stonden daar keurig in.. daar heb ik best veel werk van gehad.. maar weg is het... nu zie ik de map waar het volgens mij in stond ook nergens dus misschien moet ik maar eens een restore doen....dat in ieder geval wel gaan proberen, voor ik alles weer op nieuw in ga tikken... dat laatste is niet zo erg.. maar ik moet alle adresgeggevns weer zoeken.. en dat is een heidens karwei...het nu gevonden bestandje is zomaar ergens een losse flodder denk ik.. van 26 december... zover ik weet heb ik in januari nog een backup gemaakt....nouja .. zoekt, en gij zult vinden.. dat ga ik dan maar eens doen... fijne dag allen

grts

3 opmerkingen:

  1. Ik ben heel blij voor je met deze roze dag, moge er nog maar veel volgen!Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joepieeee, heeft het toch geholpen de hoop die wij zo graag voor jou wilde dat de jeuk wat minder was
    ja meidje het geld vliegt je zakken uit met boodschappen maar ook de rekeneningen vliegen je in het begin van het jaar om de oren
    geniet van de dag en vannacht weer lekker slapen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dit klinkt heell super in de oren,Je heb geslapen :) en daar knapt een mens van op he.
    Nu hopen dat het doorzet en dat je zo weer even een mens kan worden even goed slapen doet wonderen.

    Tja het leven is duur pff ik ben eigelijk wel blij met Dirk van de Broek bij ons want die is toch het goedkoopst al was ik voor het weekend ff meer kwijt als 50 euro :(.
    Ik hoop dat je vanacht net zo goed slaapt.

    BeantwoordenVerwijderen