.

.

vrijdag 13 maart 2009

alles goed

dat was de uitslag bij van Bebber .. maar dat wist ik eigenlijk dus al... alleen een echo, geen radioloog gezien.. geen biopsie, geen vragende blikken... nee.. alles goed.. geen kanker, geen trombose, geen ontsteking... helemaal gewoon... waarom mijn linkerhand en pols nu dan vocht vasthouden, is niet te verklaren .. tenminste tot nu toe....dat kan van alles zijn... ook voor mijn jeuk had hij geen verklaring.. misschien nog als reactie op de chemo... ik moet het er maar met Knibbeler over hebben.. dat doe ik dan dinsdag wel.. dan staat er een afspraak met haar gepland.. na het hartfunctie onderzoek...

Voor de jeuk heb ik nu Nedeltran 5mg gekregen...vandaag 3 keer 1 tablet en dan 3 keer 2 tabletten... ik kan nog niet echt zeggen dat het werkt... ik krab alles stuk.. nu al en ik moet nog naar bed...dat wordt een late vanavond... ik ga niet voor 4 uur, denk ik... of wel en dan om 4 er uit.. van deze felroze tabletten schijn je slaperig te worden... ik dus niet,, geen spat.. ik ben alleen moe, uitgeput, van slaaptekort en jeuk...
gelukkig is er nog schaatsen op de tv...de 5 km voor mannen in Vancouver....
Over een kleine 3 kwartier pak ik mijn laatste tablet van vanavond...

Ik heb zitten denken.. als het al spanning mocht zijn, dan is dat nu definitief van de baan... waarom heb ik dan nog zo'n jeuk...goed ja ik wil hier niet meer over nadenken.. ik ga het maar accepteren, hoe moeilijk het ook is.. want vergis je niet.. deze jeuk haalt het niet bij een muggenbeet of een brandnetelblaar.. het is honderd keer erger.. plus dat je van die jeukplekken in een week af bent... ik heb dit al meer dan 2 maanden.. elke dag, elke nacht..tot bloedens toe...en mischien nu wel de oplossing allee nu nog niet .. misschien morgen met 3 keer 2....

welterusten voor straks en nog fijne schaatsuren..

grts

1 opmerking:

  1. Ben ook naar schaatsen aan het kijken. In elk geval , heerlijk dat er geen enge dingen tevoorschijn zijn gekomen, feli met de goede uitslagen. Verder hoop ik dat de roze pilletjes toch gaan helpen en dat je eens wat kunt slapen. Dit is dodelijk vermoeiend en ik kan me zo goed voorstellen dat je niks meer leuk vindt. Sterkte meiske, ik ben benieuwd of het morgen iets beter is, knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen