.

.

zondag 15 maart 2009

zondag....

even kort want ik heb het druk voor mijn doen.. wassen, drogen, vouwen, strijken... vaat wassen en koken.. wat wil ik og meer.. twee gewone handen graag.. maar ook dat gaat vast gebeuren eens..
ik ben dus al bij mijn moeder op de zondagse koffie geweest... ook maar een uurtje hoor.. en toen moet ik naar huis.. het kriebelt over mijn hele lichaam...
tot nu toe helpen de roze pillen redelijk.. ik kan in iedere geval doorslapen.. maar overdag heb ik nu wel wat meer last lijkt het wel..lijkt het wel, want het zal best zo niet zijn.... ach ik weet het niet meer hoor.. gooi maar in mijn pet.... die draag ik nu toch niet...
weet je, ik denk dat ik gewoon een tabletje cetirizine (een anti histaminecum) neem....ik heb gisteren immers een gerecht met tomaten erin gegeten.. ik heb dan wel niet de bijbehorende gewone vlekken, maar wie weet...

het lijkt meteen te helpen.. zo dan weet ik dat nu ook weer.. dat is wel de weg hoor: het helpt meteen of het helpt niet...


vandaag heb ik gewoon koteletten met een gemengde salade.. moet ik alleen Tonny inschakelen voor het schil- en snijwerk...

fijne dag allen
grts

1 opmerking:

  1. Fijn dat het nu een beetje redelijk gaat meiske, ik ben zo blij voor je. Een hele fijne zondagavond nog en ik hoop vannaccht weer lekker slapen.
    Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen