.

.

dinsdag 24 maart 2009

regen

Vandaag krijg ik die schildklierecho en punctie, om kwart voor 11.. ach het zal wel loslopen.. laat ik me maar op leukere dingen richten....op mijn leuke remedial teachings van gister- en maandagavond bijvoorbeeld.. ja dat doe ik nog steeds ondanks alles.. wat Nederlands, wat wiskunde, wat Frans, wat Engels.. het gewone werk... maar met veel resultaat.. ook de rt's van woensdag gaan goed...dus best wel leuk allemaal....
En ik kreeg gisteravond een mailtje van Lies dat zij en Theo op 1 april op bezoek komen.. dat vind ik zo geweldig. Gisterochtend belde Toos ook of zij gistermiddag kon komen. Maar ik had met Janneke afgesproken om onderkleding te gaan shoppen. Dat bezoek van Toos kon dus niet doorgaan.. heel jammer.. ik zie toch al weinig van mijn collega's.. ik heb daar wel alle begrip voor hoor. Helaas kan ik zelf niet naar Oudheusden rijden, anders had ik dat allang gedaan.. ik verlies mijn verbinding met mijn werk, mijn school, mijn colega's en ik weet even niet hoe ik dat keren kan.. Oja Lies en Theo zijn 2 fijne collega's van het IB netwerk (interne begeleiders)

Janneke en ik zijn trouwens goed geslaagd.. eigenlijk ik, want Janneke had al een torselet aangeschaft bij haar trouwjurk. Ik heb nu 2 nieuwe bh's: een witte en een zwart met rode. Ze zijn voorgevormd, zo zie je het verschil tussen mijn 2 borsten niet. Dat zie je wel bij niet voorgevormde bh's. Ik kan ze aleen heel moeilijk aan- en uittrekken. Dat ligt aan mijn handen. Maar Tonny wil daar best bij helpen. Dat kan hij bij de armkous niet helaas Annie.. dan is hij vroeg weg. Maar ik zal er best wel handiger in worden..

We zijn vanochend al op de markt geweest. Janneke had kousen met naad nodig......en ik zoals gewoonlijk brood...de vis sloeg ik maar even over, deze week. Het regende en we zijn doornat geworden..het regent nog steeds...ik ga mijn jas zoeken, schoenen aantrekken, parkeergeld verzamelen en op naar het carolus....ach daar ben ik nog niet geweest deze week...

een klaartje...even een leuk hartverwarmend gesprekje met het vrouwtje uit de viskraam.. zomaar..

grts

2 opmerkingen:

  1. ik hoop dat de punctie idd een beetje 'losliep' (rare uitdrukking eigenlijk hé!)
    tricky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk is de punctie meegevallen,en dat de uitslag goed is.
    Wanneer hoor je trouwens de uitslag?

    Wat een petweer is het he,bah niks aan zo.

    BeantwoordenVerwijderen