.

.

dinsdag 3 maart 2009

krakkemikkig

ik heb nu 300 berichten in dit blogje staan zag ik vanmorgen... aardig wat hè.. dit is de 301ste...op naar de 400 maar...

Het was koud vanochtend toen ik, eigenwijs als ik ben, zonder muts en handschoenen naar de fysio fietste. Het leek lang niet zo koud toen ik buiten liep, maar op de fiets gaat alles iets sneller... meer wind, meer kou ervaringen..maar goed , ik ben weer thuis en enkel de mooi blueberry colored fingers zijn nog een resultaat..en niet alleen vingers maar ook stukken hand.. ach.. dat trekt wel bij .. Bij Yolanda was het wel even lachen.. ik probeerde zo krakkemikkig mijn kleren, die ik net van te voren allemaal moeizaam had aangetrokken, uit te doen. Weet je hoe lastig het is de haakjes van je bh vast te maken of los te haken met twee dikke handen? Nee, vast niet.. nou neem maar van mij aan dat het heel heel lastig is..stel je maar eens voor dat je met 2 slapende handen zoiets doet.. of knopen open maakt of dicht.. ook liggend op de behandeltafel ging het op zijn oude vrouwtjes toen ik me op de zij mocht draaien..
maar goed uiteindelijk is alles weer gelukt en heb ik me ook weer aan kunnen kleden...om vervolgens door de kou naar huis te fietsen... en daar heb ik me een lekker warm kpje thee gezet... jaja.... die thee hè... als je zo door mijn blogje leest, lijkt het wel of ik niets anders drink.. nou dat is niet waar hoor.. ik neem ook wel één kopje koffie op een dag en aanmaaklimonade..of gewoon water.... het enige wat ik al een tijd niet drink is wijn... maar dat komt ook wel weer...

net zoals het zonnetje dat gaat schijnen, misschien vandaag al.. maar anders vast morgen of overmorgen... ik zeil gewoon weer op de wind van vandaag...

Ja Trudie, ik weet dat nog van Deb, en ik heb dat Janneke ook al voorgehouden, maar daar is ze nu nog echt niet mee geholpen.. ze is nu naar het ziekenhuis, naar de gynaecoloog.. en daarna weten we wel weer meer..
ook hierbij is het zeilen op de wind van vandaag....

Vanmiddag, na mijn bezoek, ga ik met Evelien weer sporten... thuiszitten zorgen maken helpt ook niets..en dan vanavond mijn leerlingen. Ik weet nog niet wat we eten.. het zal wel spaghetti worden..
Fijne dag allemaal en Trudie beterschap met je kaak..

grts

1 opmerking:

  1. Dank je wel en sja 300 is toch wel een mijlpaal. Tuurlijk is Janneke er niet mee geholpen, ik kon destijds ook niet mee, zat net met mijn zojuist aangenomen pleegdochter een midweekje in weerterbergen om bij te komen. We waren er nog geen uur of ik had een huilende Deb aan de lijn die in het ziekenhuis zat. Ze deed al mee met moeders voor moeders. Met de controle echo ben ik wel meegegaan, het vruchtzakje zat duidelijk in de eileider en haar lichaam heeft het zelf opgeruimd, dat bleek bij de eindcontrole. Natuurlijk is zoiets eng, want er wordt wel meteen over een kijkoperatie gesproken enzo, als het vruchtje zitten blijft. Die spanning hadden wij toen ook. Overigens lijkt het me idd moeilijk hoor, aan en uitkleden met die dikke handen. Ach 300 blogs, als ik zo nadenk was het afgelopen jaar erg hectisch. Ik zat net te denken wat er in mijn blogs als ik ze had zou staan. Als je zo terug denken gaat, is er zo ontzettend veel gebeurd,idd moet je wel zeilen op de wind omdat je motortje af en toe gewoon leeg is.
    Meiske ik hoop op een zonnetje vanmiddag, was gister ook zo heerlijk even. Fijne dag en ik hoop dat het met Janneke goed zal komen, ik duim voor haar! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen