.

.

donderdag 26 februari 2009

slapen en (vr)eetbuien

Ik heb vannacht zowaar geslapen.. zal ik de krant bellen? Maar om 7 uur was ik wel wakker hoor.. toch heb ik nog lekker tot half 9 naast Tonny gelegen.. maar toen was de koek op....en ben ik opgestaan...straks komt Evelien poetsen... gelukkig maar want hoewel ik het wel probeer, lukt het me echt nog niet... ik wil mijn energie niet in eindeloos huishoudelijk werk steken.. zeker niet omdat ik niet zoveel energie heb..en dat heeft even niets met slapen te maken...ik sta namelijk net zo moe op als ik naar bed ga...

Vanmiddag ga ik weer naar de sportschool.. het is hard nodig.. mijn gewrichten en spieren schreeuwen als maar au-au-au... en ik ben weer aangekomen.. en niet zomaar.. ik loop de hele dag te eten.. hartig, zoet, zout, brood maakt allemaal niet uit... als ik maar eet... tja en dan is aankomen een logisch gevolg.. deze (vr)eetbui is medicijn gerelateerd.. dat weet ik wel.. of het nu die amitriptyline ligt of aan de herceptin weet ik niet.. interesseert me ook niet ... ik ga het gevecht maar weer aan...dat zal beter lukken naarmate ik minder jeuk en pijn heb..of houd ik mezelf nu voor de gek.. soît...

Het ziet er hier buiten grijs en miezerig uit.. regenkou.. ik ga een vest halen......en een tweede kopje thee

allemaal een fijne dag

1 opmerking:

  1. Toch fijn dat je geslapen hebt, als je slaapt pieker je in elk geval niet. Ik ben net terug van de kaakchirurg en moet er ff van bijkomen. Hoop dat je lekker hebt kunnen sporten en dat Vlien je huis lekker opgepoetst heeft, een glanzende dag gewenst! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen