.

.

maandag 23 februari 2009

lappie terug

Jullie geloven het nooit: ik heb mijn laptop weer terug.. dus nu even een stukje tikken om te kijken of de e toets het wel doet.... zo te zien wel.. het toetsenbord zit er nu ook goed in.. ik heb net enterprise er weer op gezet want de bios was weer geflasht en dan ben je sommige programma's kwijt... en het is weer wennen aan de layout van het toetsenbord.. die ziin net even anders dan dat van de Toshiba....en ik ben nu een ster in het overzetten van de outlook bestanden, ook van de agenda,.. al komen er wel steeds dubbele items in.. die moet ik dan weer weghalen....maar goed dat is niet zo'n werk...
Wat meer werk is de hele pc weer naar mijn hand zetten.. en dat betekent dat ik altijd netwerk heb, dat ik mijn eigen programma's weer heb, mijn eigen lettergrootte en meer van dat ongein.. eigenlijk alles wat je laptop maakt tot een fijne eigen machine.. acht het hoeft niet allemaal vandaag . dat lukt ook niet.. de dikte van mijn hand houdt dat tegen, al zit er enige verbetering in als je kijk naar gisteren...

fijne dag allen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten