.

.

vrijdag 23 januari 2009

pffffffff

Het gaat beter... dus als ik goed nadenk, heb ik er week last van.. of de medicijnen slaan goed aan.. ik blijf alleen gruwelijk moe en blijft de jeukuitbraak... toch doe ik gewoon mijn ding.. dat betekent fysio en sportschool vandaag.. het ging redelijk,.. mijn hartslag was maximaal 122 dus dat is wel goed.. ik let dan ook echt goed op mijn hartslag.
En verder.. slapen slapen en slapen.. maar dat doen ook de medicijnen.. ik heb ze even opgespoord via internet... maar er zit ook een uitgebreide bijsluiter van de apotheek bij en daar staat het ook in.. geen autorijden en moeheid....ach we zien wel waar het schip strandt ....
grts
frieke

2 opmerkingen:

  1. Blij dat het beter gaat en dat je toch weer wat kunt doen wat je leuk vindt. Je moet maar niet verder springen dan je stok lang is meidje, elk goed uurtje is meegenomen toch? Knuffie: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen is alles anders......
    knuf: Trudie :)

    BeantwoordenVerwijderen