.

.

woensdag 31 december 2008

laatste dag 2008

zo daar zijn we dan.. op de laatste dag van een veel bewogen jaar... een ongeluk, een nieuwe auto en kanker.. en in die volgorde.. zo zie je maar wat voor mij belangrijk is/was.. het heeft allemaal op mijn persoon betrekking...en dat terwijl er natuurlijk ook andere dingen gebeurd zijn, mooie dingen maar ook vreselijke.. alleen op dit weblog sta ik hier niet bij stil.. dit blog gaat over borstkanker, mijn borstkanker.. egoïstisch? ja misschien wel... maar allerzins verdedigbaar als dat al zou moeten. Deze ziekte heeft zo'n enorme impact op mijn leven, dat egoïsme hier mag.. maar de impact geldt niet alleen op mijn leven. Kanker is een ziekte die je niet alleen hebt. Alle mensen in binnen- en buitenkring krijgen er meer en minder mee te maken. Vooral Tonny en Janneke en Evelien hebben er heel veel mee te maken, maar ook mijn zussen Magda en Mardien, mijn moeder, mijn broer Dick en mijn vrienden die ik zo niet allemaal met naam ga noemen.. nouja vier dan.. Anneke en Greet, Trudie en Annie.. deze vier laat ik symbool staan voor al die anderen..aan al deze mensen geef ik een keibedankt dat jullie er zijn.. zonder jullie red ik het niet...

maar genoeg gemauwd.. onee gememoriseerd op deze laatste dag....even een update.. ik ben morfineloos.. maar ik denk echt dat ik weer een minimale dosis ga nemen morgen.. of misschien vanavond al.. de pijn is namelijk weer flink aanwezig, en dat wil ik toch minderen want ik slaap er niet door..
maar verder gaat alles goed....die 3 weken rust doen mijn lichaam goed...

vandaag stond in het teken van Tonny's nieuwe pc.. maar het is gelukt .. hij zit erachter en alles werkt, nog wel niet allemaal naar wens, maar daar heb ik morgen weer voor. Mijn router heb ik gisteren kunnen ruilen tegen euro's.. zonder problemen dus MyCom maakt een goede beurt bij mij..

ik heb het koud en eigenlijk best wel trek in eten.. dus ik ga maar wat doen daaraan.. Tonny zou dat doen.. maar die nieuwe pc hè...

allemaal een goede jaarswisseling.. veel plezier en een geweldig begin van 2009

Geen opmerkingen:

Een reactie posten