.

.

dinsdag 30 december 2008

afkickend

Zo de printer is vanochtend gekomen.. uitgepakt en ik ben hem nu in elkaar aan het zetten.. nouja in elkaar....je kent het wel.. papier, inkt, stekker en installeren.. bij de stekker houdt het nu even op.. ik heb geen stekker vrij in clair, en daar moet ie toch komen. Ja, wel op de plek van mjn oude printer, maar als ik mijn hoofdpc afsluit, trek ik ook de stekker eruit.. dan zijn alle aangesloten dingen ook echt uit... maar de printer dan ook.. en dat moet juist niet.. om nu elke keer de stekker van de printer te wisselen zie ik ook niet zitten.. dus nu maar eerst even bezinnen en kijken hoe..

De router heb ik gisteren gewisseld voor een andere.. maar met even weinig resultaat dus die gaat ook terug.. en nu wil ik mijn geld terug.. geen gezeur, daar adverteren ze bij MyCom mee, dus nu maar eens laten zien..

Het gaat nog allemaal niet best.. van de morfine ben ik aan het afkicken.. ik werd er helemaal zombisch van... maar het afkicken - nee niet cold turkey, ik ben niet gek - is ook geen pretje.. vannacht een echt slechte nacht..vanochtend gaat het weer een beetje.. ach het komt wel goed alleen het duurt nu al zo lang.. ik wil mijn eigen leven terug.. wat zeur ik toch: dit is mijn leven.. alleen het voelt niet zo...
De pijn in mijn handen en voeten wisselt weer en ik heb een prachtige oedeemarm en hand.. maar de fysio is dicht.. ik ga toch maar naar de fysio van hier.. al kon z niets tegen de pijn e had ze geen oplossing voor mijn terugloop probleem.. ze kon wel drainage geven .. en dat is wat ik nu nodig heb.. en misschien heeft ze nu wel iets gevonden.. wie weet.....maar ja .. ik kan pas na 1 januari een afspraak maken.. dus zolang.. of kort...we zien wel..

ondertussen zijn mijn croissantjes klaar..de oven roept....en die blijft roepen..dus even de croissants er uit halen en de oven uitdoen..
zo ik heb croissantjes met kaas gemaakt en croissantjes met chocolade.. ik ben benieuwd..dat laatste is voor mij de eerste keer.. ik wilde wat proberen.. nou ik blijf erbij.. of je moet je croissantdeeg zelf maken, of de echte van danarolles nemen.. deze komen van de aldi.. die zijn prima voor in een hartige taart, maar voor zo te eten een stuk minder... de chocolade had wat minder gemogen merk ik.. maarja je moet alles leren hè...

vanavond eten we konijn. ik heb geen flauw idee, maar Internet is geduldig en ik vind vast wel wat.. Tonny wil hem gewoon bakken net als een lap vlees in de pan, maar dat doet hij dan maar zelf voor zijn stuk.. ik wil er wat bijzonders van maken..ik moet toch wat hè...en dan ligt er nog een haas in de vriezer.. gehad van Timmie.. maar die moet ik wel klaar gaan maken, want hij zeurt er werkelijk elke keer om...ach. zeuren is hier een groot woord.. hij wil gewoon weten hoe en wat..

zo direct even naar den Bosch.. en dan hoppa.. onee voor ik naar den Bosch ga wil ik eerst mijn printer werkend.. dus daar ga ik maar mee verder.....het komt goed...dat is zeker..

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo knap van jou dat je ondanks de pijn zoveel doet. Ik weet niet of ik dat ook zou kunnen. Ik heb wel altijd als ik in bed lig met griep ofzo de onbedaarlijke neiging alles vies te vinden en op wil gaan ruimen. Meestal doe ik dat ook, ook al ben ik ziek. Kweet niet ik kan dan geen rotzooi verdragen, het lijkt 2 keer zo erg. Wat een gedoe met je printer, toch maar een doos erbij misschien? Ben blij dat ik geen haas of konijn hoef te braden, ik vind het niet lekker van smaak. Niet zozeer de meelij met het beestje, maar ik vind het gewoon niet lekker. Ik zie nog wel wat wij doen met de jaarwisseling, er is iets dreigends op ons pad gekomen, niet wij persoonlijk maar dichtbij. Eerst maar eens zien hoe dat uitpakt. We zijn er erg door van slag. Helaas kun je er dan enkel maar zijn voor degeen die het nodig heeft. Meiske ik hoop dat je ondanks alles een fijne jaarwisseling zult hebben, tenslotte heb je alles overleefd en doorstaan, das alvast een goed teken. 2009 moet beter gaan voor je, dat wens ik je alvast toe! knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frieke

    Meid ondanks alles lijkt het wel of je bergen energie hebt, ik blijf je bewonderen om je optimisme want het duurt zeker erg lang en je hebt nog wat te gaan,veel succes met je printer ook van ons een fijne jaarswisseling en gezondheid in 2009 staat bovenaan mijn wensen voor jou

    Knuf Annie

    BeantwoordenVerwijderen