.

.

zondag 28 december 2008

beterder

het gaat vandaag een stuk beter moet ik zeggen.... wat een nacht toch kan schelen hè.. nee ik trek me er allang niets van aan Trudie en doe toch waar wij, de meeste stemmen gelden, zin in hebben.. en dan speel ik het wel zo dat hij toch aan zijn trekken komt.. dus dan is alles goed.. je maakt hem het blijste met vlees, veel vlees.. en dat eet hij dan ook.. geen brood voor hem.. nee een lap vlees.. en hij weet dat het niet goed is, maar daar geeft ie niets om.. zodra ik daar wat van zeg, heb ik echt grote ruzie, dus dat doe ik niet meer... hoe zo van mars en eigenwijs..
hij moet echt eerst een hartprobleem krijgen wil hij dat opgeven.. en dan te weten dat zijn vader aan hartziekte is overleden..
nouja.. het zij zo....

ik heb net 6 dvdv's te pakken kunnen krijgen met alleen maar kerstfilms... deel 3 zijn enkel tekenfilms.. met muppets, tinkerbell en beauty and beast en mickeys kerstfeest...en deel 5 bestaat uit de home alone serie..

en nog een dvd, dat is mijn favo, Herman van Veen vertelt over kerst.. deze heb ik net zitten kijken.. ik kende hem al van tv... het is een tv registratie op dvd gezet.. maar blijft mooi...

ik was vanochtend nog even bij mijn moeder.. het gaat heel goed met haar....maar ik was snel genoeg weer naar huis...niet voor visite, er komt, kwam vandaag niemand.. alleen Timmie kwam even binnen om iets te halen voor schieten...morgen gelukkig weer een gewone dag.. ik ga dan mijn router terug brengen.. hopelijk nemen ze hem terug.. dat zou wel moeten.. ik zit binnen de 8 dagen termijn en de verpakking is onbeschadigd, maar wie weet wat ze verzinnen...nee Janneke was eigenwijs, zoals ze zelf zegt, en heeft gewoon het ingepakte exemplaar gepakt terwijl ze wist dat ik hem wilde teruggeven.. waarom ze zo iets doet, is mij een raadsel.. ga ik ook niet mijn hoofd over breken.. ik vind het alleen jammer...

vandaag eten we.. karbonaadjes rosti en witlof.. of zoiets.. Tonny kookt..wat een luxe hè..ik ga wat tv lurken.. gewoon ff niksen.. is ook wel eens lekker..

grts

2 opmerkingen:

  1. Samen eten is olie voor de vriendschap schreef eens een bekende schrijver, ik geloof Felix Timmermans. Maar niet altijd hé, iik heb met Hans eerlijk waar nooit problemen, die lust alles. Maar ik ken het wel van de kinderen destijds en het is knappies irritant. Waarom neemt Jannes de ingepakte mee? Ze weet toch hoe moeilijk je met je handen bent,inpakken is dan een ramp, we zijn veel te tolerant soms tegenover de kinderen. Ik maak me er ook schuldig aan vaak. Eigenlijk pikken we veel wat we van anderen niet zouden pikken, maar ja. Ik hoop dat Ton lekker gekookt heeft dan mag hij wel blijven toch? LOL! Knuffel: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frieke,
    Jammer van de router meis. Khoop dat ze hem terug nemen.
    Fijn dat je je wat beter voelt. Even bijkomen zal je deugd doen.
    Hihi kmoet wel lachen met je Tonny, dat hij zoveel vlees eet. Mijn Danny is ook zo'n vleeseter, maar ik kan hem wel afremmen. Verder lust hij ook alles, wel leuk zo'n man aan tafel die nooit iets te zeuren heeft (over het eten dan he? over de rest zwijgen we maar..lolll)
    Ik wens je alvast een heel fijn oudjaar en een mooi en goed nieuwjaar. Hopelijk wordt dat het jaar van je genezing meiske, daar duim ik voor. Probeer ervan te genieten lieverd.
    Dikke oudjaarsknuffel. volgend jaar kom ik terug voor een nieuwjaarsknuffel.
    Liefs klaar

    BeantwoordenVerwijderen