.

.

zondag 9 november 2008

het zijn de kleine dingen die het doen

net terug van mijn moeder.. van de koffie.. het was er druk maar gezellig.. nu komt alleen mijn maag wel omhoog.. ik heb natuurlijk een koekje genomen.. had ik beter kunnen laten.. zeker ook omdat ik zowel mijn rijstballetjes als tomatensaus heb moeten proeven natuurlijk.. en die zijn behoorlijk pittig.. ik moet ze immers proeven....:)

maar goed.. voor de rest gaat het wel... moe en misselijk is ook mijn tweede naam ondertussen.. komt wel goed schatje..

ik slaap wat af op die morfine hoor... maar dat is wel lekker.. eindelijk weer eens slapen.. de pijn is niet weg helaas.. maar draagbaar.. morgen naar van Bebber.. dan kunnen we weer wat uitsluiten.. en zo zoeken we maar verder..

zometeen komen Magda en Berry mijn buxus ophalen.. de voortuin gaat er bij mij toch maar uit.. en wordt voor een groot gedeelte hard.. beton zaaien.....

alleen het stuk rond de put blijft perk.. daar staan mijn rozen en de camelia en die wil ik wel houden...

o daar heb je ze.. dus ik maak alleen nog even mijn klaartje: het zit hem in die kleine dingen... ik ben zo blij met de gelukte rijstballen en tomatensaus.. dat geeft me een gevoel van iets weer kunnen...

fijne dag allemaal
grts


4 opmerkingen:

  1. Hoi Frieke,
    Eindelijk weer eens even een berichtje van mijn kant, beetje druk op het moment en dan blijft de pc er een beetje bij maar ik vergeet je niet hoor, denk vaak aan je en heb bewondering voor je vechtlust meid.
    Knuf Maaike

    Ps bedankt voor de lekkere recepten die je hier steeds plaatst, ook die rijstballetjes lijken me wel wat die ga ik één dezer dagen zeker eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je nu kunt slapen joh, had je wel nodig! Jammer van je tuin, maar als je het even niet bij kunt houden dan maar bestraten. Misschien krijg je later wel weer een leuke tuin joh. Die balletjes zien er lekker uit, enkel wij zijn niet zo van de garnalen, enig idee met wat dan wel? Deze week is alweer om, morgen moeten we naar het ziekenhuis met de kleine meid, ze krijgt een scan. Denk dat alles wel goed is maar je weet maar niet. Hoor je morgen weer meidje, ik hoop dat je vannacht weer zo lekker kunt slapen. Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frieke,
    Ik heb je weblog gevonden!
    Mooi en indrukwekkend om te lezen... Ik ga zeker vaker kijken om je gebeurtenissen te volgen en om wat lekkere recepten uit te proberen...
    Sterkte!!!

    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Frieke,

    Hier een krabbeltje van mij. Ik denk regelmatig (elke dag wel) aan je. IK heb weinig tijd om achter de computer te zitten. De nieuwbouw van de school schiet nu echt op. Alle computerzaken moeten geregeld gaan worden. Je digitale schoolborden komen er nu ook eindelijk aan. Jammer dat je het niet allemaal kunt meemaken.
    Verder ben ik blij dat je 's nachts weer kunt slapen, nu hopen dat ze uit kunnen vinden waarom je pijn blijft houden.

    Groetjes Monque

    BeantwoordenVerwijderen