.

.

maandag 10 november 2008

weer zo moe

ik ben zo moe, zo moe, zo moe.... of dat nu van de chemo, de toegediende medicijnen of van de morfine komt of van een combinatie van alles.. dat zal me eerlijk gezegd een zorg zijn... ik ben er niet minder moe door..

straks naar van Bebber.. ik heb er een hard hoofd in of er iets uit komt.. maar dat is ook de bedoeling eigenlijk: iets uitsluiten... dan ben ik wel verder maar ook weer niet.. ondanks de morfine blijft de pijn zeuren.. dus misschien heeft van Bebber een oplossing.

weet je, behalve moe, word ik ook zo lamlendig... ik moet echt wat dingen gaan doen, maar ik kan er mezelf niet toe zetten.... misschien straks...
maar ik denk het eigenlijk niet

ik heb vandaag echt een tunnelvisie
klaartje.. ze zeggen dat aan het eind van een tunnel licht gloort

fijne dag allen



even een aanvulling.. niet dr. van Bebber maar dr. Liem voor de controle.. ook een aardige man.. geen poespaskwant.. dus dat viel reuze mee.. zo op het eerste oog kon hij ook niets bijzonders ontdekken.. maar wil toch een echo laten maken voor de zekerheid.. dat wordt dus nu een complete mammografie op aanstaande woensdag.. daarna spreken we elkaar verder... Liem gaf aan dat lymfedrainage in de borst geen goede zaak is.. gewoon doen wat het comfortabelste is.. en dat is knijpen en kneden en strijken in, van en over de borst zeker niet..
wordt vervolgd... vast wel!

1 opmerking:

  1. Eindelijk een verstandig man, als ik het zo op lekemanier bekijk is die borst al bont en blauw geknepen, gewreven en wat dies meer zij. Lijkt me dus slim om hem wat rust te gunnen. Meidje ik hoop zo voor je dat dat het is en ze iets anders bedenken voor je! Snap dat je moe bent, ging het slapen ook niet? Er gloort echt licht aan het einde van de tunnel, maar waarom moeten sommige tunnels zo lang zijn hé? Sterkte lieffie, knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen