.

.

zondag 16 november 2008

het gaat zo het gaat

was het maar zo Trudie, maar helaas niet dus.. als het angst is al dan niet om de angst dan moet daar een verandering in bloeddruk te zien zijn.. en dat is helemaal niet het geval.. ik lig daar constant aan een bloeddrukmeter en die is zo stabiel als wat. onee.. bij de naam van de chirurg schiet ie omhoog.. zo hoog dat ie zelfs niet te meten is.. dat was dus angst.. LOL.. nee angst is het eerste wat uitgesloten wordt.. logisch hoor, ik denk daar zelf dan ook aan.. aan hyperventilatie enzo.. maar niets van dat alles.. ach ik heb gewoon een raar reagerend lichaam denk ik maar.. alleen ik zit er wel mee..

de chemo is ook debet aan de misselijkheid en diarree hoor.. evenals de medicijnen. als je nu bedenkt dat het een opstapeling is in plaats van herstelweken.. vandaag gaat het al weer iets beter.. ik heb tenminste vannacht geslapen.. en o wat heb ik 's avonds zin in een wijntje.. dus dat komt er ook maar van ondanks alle morfine en andere rommel..


ondertussen ben ik aan het proberen deze laptop op te schonen.. ik heb steeds een acrobat installer die ik maar niet wegkrijg.. ik wil dat helemaal niet.. hij geeft aan dat ie het programma niet vinden kan en sluit dan weer.. na drie keer sluit ie verkenner weer af.. maar ik kan nergens acrobat vinden en als ik het kan vinden heb ik weer niet de rechten om het te verwijderen, zelfs niet in de veilige modus.. lang leve vista hoor..terwijl ik de enige gebruiker ben en uac heb uitgeschakeld.. dus zo te zien heb ik nog wat te knutselen.. plus de was, de strijk.. en wat al zo meer op mijn weg komt.. ik ga wat doen.. nee niet naar mijn moeder vandaag.. dat red ik niet...

mijn klaartje; Ik heb geslapen vannacht..

grts


Geen opmerkingen:

Een reactie posten