.

.

maandag 17 november 2008

thee en laptobben

weer een nieuwe week.. ik ben benieuwd.. erg druk volgens mij, maar ik kan mijn hoofd er niet bij houden... dus overal briefjes, memo's kattenbelletjes.. en lastig tikken door een worsthand..

het overgeven is over, de diarree nog niet.. ik ga maar aan de pillen daarvoor want dit is niet meer leuk.. net zo min leuk is mijn laptob.. het ziet er naar uit dat ik straks toch moet formateren.. en daar baal ik vreselijk van.. want met deze blubber in mijn hoofd weet ik niet of het allemaal wel goed gaat.. ik wacht dus denk ik daar maar mee.. alleen die stomme acrobat.. en ik wil dat programma al jaren niet meer.. ik gebruik altijd foxit reader en writer.. veel minder belastend en prima..

ik heb gewoon worstvingers nu.. tikken is een ramp.. überhaupt rechts iets doen is lastig.. morgen naar de chirurg en dan hoor ik wel verder.. plus dat ik dan ook maar weer naar de lymfedrainage ga.. al is het alleen voor de arm, schouder en hand.. als ik nu niets deed, of geen oefeningen, dan kon ik het nog begrijpen.. maar niets van dat alles.. ik doe juist meer rechts nu dan ik ooit deed.. alleen maar om met die hand en arm in beweging te zijn.. het helpt alleen nog niets..
maar wat niet is, kan altijd komen... kijk maar naar de sint.. dus daar vertrouwen we dan maar op...

fijne dag allen..

mijn klaartje: een lekker kopje thee... mmmmmmmmmm

grt

1 opmerking:

  1. Soms zit het mee en soms zit echt alles tegen hé? Doe wat je kunt meidje en wat niet gaat gaat even niet. Hoop dat je darmen ook weer normaal hun werk gaan doen en dat je worstvingers weer hun eigen elegante vorm zullen aannemen. Nog even en dan is het inderdaad pakjesavond, ik wilde dat ik je een surprise kon geven die alles op zou lossen. Helaas kan ik enkel maar een luisterend oor zijn. Geniet van je kopje thee meidje, knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen