.

.

vrijdag 28 november 2008

chemo 6-1

Eerst een van harte beterschap voor jou Trudie... ziek alsjeblieft goed uit: zo'n griep moet je niet onderschatten......lief van je dat je ondanks alles toch even de moeite neemt voor een berichtje, meid, dankjewel daarvoor.....
maar dat geldt voor jullie allemaal hoor.. je moet er toch maar aan denken en voor gaan zitten...
vandaag weer chemo, misselijk en moe.. zo moe dat ik de hele verdere middag geslapen heb... mijn gewicht schiet weer omlaag.. maar de oorzaak is niet ver te vinden: die ligt op het toilet...
ik drink en eet voldoende.. het komt er alleen zo snel weer uit.. maar goed... nog maar 8 weken...
Vandaag verder weinig gedaan...ik hoop echt dat het morgen beter gaat ook voor Tonny...


Frieke

2 opmerkingen:

  1. Hoi meidje, ja ik snotter wel door. Had pas toch al die rotgriep gehad? Hans is zwaar verkouden, die heeft me aangestoken. Ik hoop dat het idd eens een beetje beter gaat voor je.Een adempauze is zo lekker! Het is me nooit een moeite om even jouw blog te lezen hoor, al ben ik nog zo niet lekker. Ik ga voor je duimen dat je dit weekend eens een beetje lekker doorkomt okee? Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meid

    Ik denk altijd aan je er gaat bijna geen dag voorbij, alleen het schrijven vind ik moeilijk maar dat weet je , op het moment ook even erg druk, ik ga stoppen met mijn kaartclup na 34 jaar en er moet voor de laatse avond een hoop geregeld worden buiten de andere bezigheden maar ik ben blij dat het nog allemaal te behappen is voor me, ik hoop dat je inmidddels weer alles binnenhoudt en een fijn weekend hebt samen met Tonny
    Knuf Annie

    BeantwoordenVerwijderen