.

.

donderdag 27 november 2008

controledag vandaag

met bloedprikken en gesprek dr. Knibbeler.. bloedprikken begon al goed.. weer die domme verpleegkundige.. onee dat mag ik zo niet zeggen... maar ik bedoel het wel.. eigenwijs, dat is het woord.. die perse met naald 25 wil prikken.. want naald 19 past niet.. alle andere verpleegkundigen prikken met 19.. die is ook echt dunner al zegt Jos van niet.. dat het geen verschil maakt.. maar goed.. geprikt en bloed getapt.. en hupla weer een nieuwe regel.. niet wij moesten het bloed wegbrengen naar het labo, maar dat deden de verpleegkundigen nu zelf... ook de etiketten waren niet goed.. wisten ze dat op het bloedlabo niet toen ik daar kwam voor de buisjes en de rest?? morgen maar eens vragen want nu weet ik niet of ik me wel of niet eerst moet melden.. plus dat ik een dubbele controle wil of mijn afspraak wel in de computer genoteerd wordt.. nu al voor de 2de keer mis... volgens Jos had ik helemaal geen afspraak..maar hij moest ook toegeven dat als ik een bloedbon had, ook een afspraak zou moeten hebben..nouja.. allemaal niet echt relext dus... ook Ton voelde zich niet echt prettig dus we zijn daarna maar even het cafetaria ingedoken voor iets te eten en te drinken.. Om 2 uur zaten we voor Knibbelers kamer.. en een kwartier later in de kamer.. alle bloedwaardes waren goed, dus de chemo's gaan gewoon door zoals afgelopen weken....voorlopig blijf ik wel aan de morfine.. ik zou eigenlijk meer moeten, en zwaardere dosis, maar dan moet ik weer medicijnen tegen de bijwerkingen, dus we houden het maar zo.. wel krijg ik andere medicijnen tegen de voortdurende misselijkheid...ik hoop dat ze helpen...
Ook de infuus-inlooptijd van de chemo en trastuzumab is besproken.. die blijft dus nu zo lang...
Ja en ik heb natuurlijk uitgelegd hoe het gaat, of niet gaat eigenlijk... maar meteen laten horen dat ik aan het aftellen ben.. nog maar 9 keer.. wat Knibbeler zorgen baarde is toch die dreigende neuropathie op vingers en voeten.. maar goed.. dat wordt netjes in de gaten gehouden.. ook door mij .. en als het verergert moet ik naar SEH...
Morgen vroeg op.. om 9 uur staat de taxi voor.. dus het is schluss hier...

enne mijn klaartje voor vandaag: de secretaresse van oncologie kende me zomaar bij naam...ik ben lekker geen nummer!!

grts

2 opmerkingen:

  1. Hoi Frieke,
    Wat een gedoe daar in het ziekenhuis zeg, dat kan je er nu net even niet bij hebben. Sterkte vandaag met de chemo en ik hoop dat je nieuwe medicijnen wat beter gaan helpen tegen die akelige misselijkheid.
    Knuf Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meiske, kom je ff snel sterkte wensen. Zikenhuizen blijken per uitstek een plek van verwarring te zijn lijkt het, als het maar wel weer goed geregeld wordt daarna. Ik duik ook weer onder, keelpijn, verkouden en een afgebroken hoektand maken dat ik me ook niet zo senang voel. Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen