.

.

donderdag 16 oktober 2008

yes! we gaan weer voor de 75%

ik ben net terug uit het ziekenhuis waar ik de controles heb gehad.. alles is okee dus de chemo gaat morgen door.. en jawel.. 75% ... de speciale verpleegkundige was het er helemaal mee eens dat het maar 75% hoefde te zijn.. en ik hoef niets in te halen ook.. heb ik me de hele week dus voor niets druk lopen maken.. jaja een mens die lijdt het meest.. ik weet het .. over lijden gesproken.. gisteren heb ik met een dom hoofd microsoft office van mijn pc verwijderd.. zowel de professional als de enterprise versie.. professional stond er nog als een probeerversie helemaal op.. die gebruikte ik niet maar hij nam wel heel veel plek in... enterprise is een koopversie..maar goed .. ik had dus alles eraf gegooid.. en jawel.. ook mijn outlook was natuurlijk weg.. helemaal niet aan gedacht.. dus ik herstelbewerking.. vergeet het maar.. dan maar herstelbewerkinbg ongedaan maken en enterprise opnieuw installeren... en weet je.. ik open outlook en alles staat er weer in.. pffffffff.. achteraf weet ik het goed.. outlook maakt steeds een backup in het archief..en als je de mappen niet weggooit uit common blijf alles intact.. nu heb ik handmatig ook maar een backup op een andere hd opgeslagen... mocht ik weer iets doms doen dan heb ik altijd een uitweg.

de tuinman is gisteren uiteindelijk geweest om een offerte te maken. hij wil 200 euro ex btw hebben.. dat vind ik veel te veel voor zo'n kleine tuin en niet echt veel werk.. dus ik ga heb afbellen.. dan probeer ik wel iets anders .. de achter- en zijtuin doen we immers ook zelf..

Evelien heeft vanochtend het hele huis gepoetst en gedweild.. wel met moppers op Tonny's kantoor maarja het is gebeurd..

Voor de pijn borst-oksel moet ik gewoon molletjes blijven slikken.. er zijn maar een paar vrouwen die het zo krijgen.. en jawel.. ik ben daar weer bij.. maar uiteindelijk gaat het over.. en hoe het gaat met de taxi wordt uitgezocht..
Dus alles komt uiteindelijk goed.. wel even kort door de bocht zo, maar het is wel zo..

Mijn volgende chemo is 7 november als alles goed is.. maar dan krijg ik 6 november al tranzumab of zoiets.. dat is een andere naam voor herceptin (een merknaam), een medicijn.. en 4 november de controles...

tja en nu ben ik eigenlijk moe.. dus ik ga even plat.. het is een hele onderneming steeds weer

Coralie, het was erg gezellig je weer te hebben gesproken.. we gaan er gewoon voor en we laten ons zeker niet dik maken door medicijnen.. daar verzetten we ons gewoon mentaal tegen.. sterk medicijn die dat dan van ons wint! Eet ze van de gebakken mosselen.. en doe je hubby de groeten..


1 opmerking:

  1. Fijn meiske, die 75%, dan weet je wat je te wachten staat na deze keer. Je hebt dit toch veel beter verdragen als de eerste 2. Sja das zeker dom, lol, misschien chemo dementie? Zoals ik schildklier dementie heb? Wat echt bestaat trouwens en af en toe erg lastig is. Lekker zo'n gepoetst huis en 200 euri vind ik ook veel hoor. Fijne dag verder, mijn menu is zuurkool voor het eerst dit jaar, knuffie: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen