.

.

vrijdag 17 oktober 2008

beetje te vroeg

ik was gisteravond en beetje te vroeg met het aftellen van de chemo.. na vandaag moet ik er natuurlijk nog vier.. wel de laatste AC kuur vandaag.. om 10 uur staat mijn koets voor.. ik ben nu al misselijk.. al dat gedoe gaat toch niet in mijn koude kleren zitten....al zijn de kleren die ik aan heb nu wel koud. een heel blote hals.. dat is straks makkelijk voor het aanprikken van de PAC.. maar ik pak nu er wel een sjaal over denk ik..

ik ben echt benieuwd hoe alles weer uitpakt.. ik ga voor goed!! maar nu eerst de lading medicijnen.. o nee eerst eten.. dan pas die medicijnen .. mijn maag zit echt al in mijn keel..

ik ben zonder klaartje vandaag.. nee klopt niet.. die heb ik wel.. 75% is beter dan 100%..en voor de rest zeil ik gewoon op de wind van vandaag.. ik zie wel...

1 opmerking:

  1. Sterkte lieverd voor vandaag,hopelijk kom je er net zo goed doorheen als de vorige keer,zal voor je duimen....
    Maar straks kan je echt aftellen,je zit op de helft nu.
    Kus Gisella

    BeantwoordenVerwijderen