.

.

woensdag 15 oktober 2008

pffffffff

Woensdag alweer... en weer een bijna doorwaakte nacht... het is niet leuk meer.. Evelien is net weg... ze komt nu voortaan op donderdag poetsen.. dus morgen is ze er weer... ik ben morgen op controle voor de chemo van vrijdag..

Ik haal net een oproep voor een griepprik uit de brievenbus... tja ik ben risicopatient hè.. dus ik kom daarvoor in aanmerking.. morgen maar even over hebben want het is wel de maandag na mijn chemo.. misschien beter een week uitstellen..

Het bezoek van Anneke en Greet was keigezellig gisteren.. ik heb nu een hele pan met appelmoes.. die ga ik straks invriezen..



Vandaag ook 2 jassen binnen gekregen.. allebei tweedehands.. dus nog geen 30 euro samen.. de een vind ik mooier dan de ander, maar dat zie je toch niet op zo'n foto... ze staan en zitten allebei goed.. dus ik ga gewoon afwisselen.. leuk...
ik heb mijn 2 oude winterjassen weggedaan

Ik heb mijn altsaxofoon te koop... Ad heeft hem helemaal gereviseerd, hij is prima in orde. Het is een Jupiter met een extra Selmer mondstuk, draagriem, in een koffer.. ook heb ik een instrumentstandaard en leerboekjes erbij..
Reden voor de verkoop: ik kan hem niet meer vasthouden en ik heb er de lucht niet meer voor...op dit moment helemaal niet.. ik zou helemaal opnieuw moeten beginnen.. en daar ga ik nu echt niet voor.. het is een uitstekend instrument om te beginnen, voor een leerling, of voor een jeugdharmonie of zo iets..
Ik ga hem denk ik ook op marktplaats of zo zetten.. maar of dat zoden aan de dijk zet, weet ik niet.. er staan er heel veel op zag ik..

Hier een stel foto's van mijn mutsjes..




en mijn klaartje voor vandaag...





2 opmerkingen:

  1. Mmmm lekker zelfgemaakte appelmoes kan je niet wat naar friesland brengen hihi(geintje)

    Hopelijk kunnen ze toch iets meer tegen de pijn dat famke want zo kan het ook niet toch....

    Hier komt morgen de hulp dus hebben we morgen samen een schoon huisje.

    En toch staan die mutsjes je heel leuk,komt na de chemo snel je haar weer erug of weet je dat nog niet?
    Fijne avond.
    Kus Gisella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet her er gezellig uit, leuke foto van de appelschillende dames! De mutsjes zijn erg leuk zeg. Nee een sax heb ik ff niet nodig, kan niet eens noten lezen, trouwens ik kan geen enkel instrument bespelen. Ja mijn toetsenbord! Ik hoop zo voor je dat het nu eens gaat minderen met die pijn joh. Ja de griepprik, ik mag hem dit jaar ook voor de eerste keer gaan halen. Ik weet nog niet of ik het wel doe eigenlijk. Fijn dat Evelien morgen komt poetsen, zie je wel? Ik heb trouwens een digitaal schilderij van mezelf op canvas laten zetten, keimooi zeg! Wie weet ziet die drukker er wel brood in, je weet maar nooit toch? Meiske , ik hoop dat het gaat zoals het moet gaan. Ik heb gister het borstkanker blog van grangran(Shirley) zitten lezen. Toch weer een heel ander verhaal hoewel....... Dikke knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen