.

.

zaterdag 11 oktober 2008

druk als een klein baasje



fijn dat jullie de recepten zo op prijs stellen.. dan ga ik er gewoon nog even mee door... ze komen overal vandaan en het is een beetje van de ander en een beetje van mezelf.. een beetje aangepast dus.. maar dat doe ik altijd bij kant en klare recepten.. ik heb nu eenmaal een ietwat andere smaak hè..

die actifrypan kost 199 euro Annie, maar hij staat al goedkoper op Marktplaats heb ik gezien.. tja goedkoop is ie dus niet... en ook nog eens 1100 kw in verbruik.. dat valt wel mee behalve als je hem uren achtereen aan laat staan..

vannacht weer een rusteloze nacht... ik ben wel ingetapt op borst-oksel en daar is de pijn zo goed als weg, maar hij heeft zich nu verplaats naar oksel-schouder.. ook een heel vervelende plek.. dus maar weer aan de molletjes plus..

ik pas geen broek en geen rok meer.. alles is te groot, te wijd... ook wil ik een wat dikkere jas...
ik heb net verzonnen dat ik eerst eens 2de hands ga kijken... ik denk namelijk dat ik er ook weer uitgroei... en het is voor nu en heden.... over 2 maanden zie ik dan wel weer.. maar die te grote broeken en rokken zitten ook niet fijn.. de enige broek die ik nog pas is een zwarte krijtstreep.. alleen die is nu mega koud..
en riemen vind ik een ramp.. dat doet trouwens niets voor de kontpartij die ook zo rond mijn mooi afgeslankte billen flubbert..

dus.. even de plannen op een rijtje.. eerst een kopje thee en een boterhammetje, vervolgens op zoek naar kleding die ik ook leuk vind en niet te duur is, dan strijken (een gedeelte), vervolgens boodschappenlijstje maken, een ratatouillerecept opschrijven, de tuinman ontvangen en boodschappen doen... druk hè.. tussendoor natuurlijk wel lunchen en koffiedrinken





2 opmerkingen:

  1. Druk dagje inderdaad, maar klinkt allemaal wel lekker toch? Succes met kleding opscharrelen, je hebt gelijk hoor, na de chemo zit het er zo weer aan. En zo niet kun je altijd nog nieuw kopen als je je eigenlijke maat weet. Ik ben even unduh ze wedduh, ik weet niet wat ik heb. Buikpijn heel erg, rug en benen doen ook mee. Maar ja, ik hoop dat het snel weer weg is, ik kan het ff niet hebben nu. 2 dagen nu, is me al te lang. Meiske, doe je ding en geniet ervan! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kijken op tweede hands kan toch makkelijk,doe ik ook wel en Nick wil dat juist heel graag want dan kan hij meer kleding kopen van zijn kleedgeld,hoezo niet met geld om kunnen gaan :):)

    Geniet van het weekend meis,wij gaan morgen ff weg maar maandag volgt de update.

    BeantwoordenVerwijderen