.

.

maandag 14 juli 2008

stttttt.. de zon



Zo, er is weer een onsje eraf... of dat door de penicillinekuur komt of door weer gewoon regelmatig proberen te eten... ja het blijft bij proberen nog.. soms lukt het, maar soms ook helemaal niet...

Ik blijf gruwelijk benauwd en kortademig maar dat zal wel overgaan...ik heb gisteren brood gebakken.. nouja.. ik heb alles bij elkaar in de machine gegooid en hem aangezet.. na een uur of 3 had ik een mooi donker waldkornbrood.. en lekker... mmmmmmmm
het ruikt ook altijd zo lekker als je het aan het bakken bent... en gek genoeg.. tegen deze baklucht kan ik wel... wat zit een mens toch raar in elkaar hè..

de zon scheen gisteren uitbundig.. maar ik heb het stilgehouden, stel je voor dat ie er van schrikt

inmiddels ben ik er achter hoe ik mijn 2de fototoestel op mijn pda-tje kan gebruiken.. dus als alles mee zit heb ik ook weer eens nieuwe foto's.. ik vind me zelf alleen niet gauw goed erop staan.. dus dat wordt photoshoppen

Nou het stilhouden heeft niet echt geholpen... jammer.. maar vandaag nieuwe kansen... hij schijnt weer uitbundig... de zon dan.. en ik ook hoor.. want kijk eens.. ik zit weer in de 2 cijfers met mijn gewicht en meteen flink ook. Zo zie je maar wat rust en regelmaat doen voor een mens..

Ik was alweer vroeg mijn bed uit getrild vanochtend... met groot gerij om half 8 werden er stenen uitgeladen.. de gemeente gaat een verkeersheuvel bouwen namelijk, precies op de hoek van ons huis...dat is op zich niet erg of verkeerd, maar nu is de straat voor een deel afgesloten...je kunt er niet in.. maar ook niet uit... gelukkig heb ik daar even geen behoefte aan..en Tonny is al weg... die mag deze week nog en dan vakantie.. ook voor hem..

1 opmerking:

  1. t'Was gister zeker een uitgelezen dagje. Ik was in Brabant bij Deb, die enkel maar aankomt lol! We zijn er ook even uit eten gegaan het is zo gezellig in het centrum. Het was voor jou dus ook een beetje een OP dag, meiske ik hoop dat het een beetje zo blijft en dat je snel van die longontsteking af bent. Vandaag weer zon, geniet er van! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen