.

.

donderdag 19 juni 2008

ik heb het gehaald

al was het de laatste 6 keer moeilijk, pijnlijk en moeizaam: ik heb de 28 bestralingen gehaald en volgemaakt... en nu vakantie, en hopen dat ik wat meer energie krijg..

van de mammacare verpleegkundige kreeg ik vandaag siliconepads voor op de open plekken en rauwe huiddelen... die helpen het schuren van kleding en huid op huid tegen te gaan.. dat verzacht.. en voor de rest slik ik gewoon paracetemol..

ik kreeg van Taxi van Lieshout uit Heeswijk een grote bos bloemen en een vruchtenvlaai.. als felicitatie voor deze mijlpaal en als dank voor de gegunde klandizie... nou ze mogen me naar de chemo zo weer rijden hoor...prima taxibedrjf!

en van de computer krijg ik nu hoofdpijn.. dus ik sluit af.. maar niet voordat ik jullie allemaal nog een keer bedank voor de kaarten, reacties en steun.. dat doet zoveel goed, dat kun je je bijna niet voor stellen... vandaag heb ik alle kaarten nog een keer bekeken.. ik was er geruime tijd mee bezig! Dus voor jullie allemaal:




grts

2 opmerkingen:

  1. Johooooooooooo joepie toppie blij blij ik ben zo blij voor je dat wil je niet weten

    Knuf Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd meiske, hindernis 1 met glans gehaald! Rust maar lekker uit, hoop dat de compressen helpen. Ik ben zooo trots op je!
    Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen