.

.

maandag 12 mei 2008

Morgen

Nog één nachtje slapen.. nou ja slapen.. het is warm boven en dat slaapt bijna niet.. Vandaag een lammeldagje... er staat niets gepland, ik hoef niets te doen... behalve de administratie nog in mappen doen... misschien doe ik dat direct wel even, dan is het ook klaar..
mmmmm.. niet het mooiste en schoonste gifje zie ik.. tja een gegeven paard:) Oja ik moet strijken ook.. kijken of dat gaat.. anders maar links..

En ik ga denk ik wat aan de schoolkalender werken. Gisteren had ik het er met Magda over dat ik merk dat mijn hersenen in een permanente vakantiestemming zijn.. ik mis mijn eigen scherpte, inzicht, doorknopen.. ik leef bij de dag, het uur, de minuut, het moment... logisch jawel, maar nu is het genoeg geweest..over tot de orde van de dag...ik wil weer werken

Dat plan uitvoeren ligt even nog ter inzage... afhankelijk van de geplande bestralingstijden en of ik auto kan rijden.. lees: verzekerd ben als ik een ongeluk mocht veroorzaken.....

Maar vandaag is het nog even rustig aan... lekker in de zon-schaduw.. in ieder geval buiten.. en daar gaat die vlieg ook heen die nu in miijn kantoor zoemt...

2 opmerkingen:

  1. Goede morgen Frieke
    Meid ,ik kan wel zeggen dat je het maar over je heen moet laten komen ,maar dat kan natuurlijk niet .Er is al zoveel gebeurt de afgelopen maanden.Ik wens je morgen veel sterkte toe en hoop dat het achteraf mee gevallen is
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frieke, één nachtje slapen ja, dan weet je waar je nu zo mee bezig bent. Hoe het voelt, wat het is. Ik kan me voorstellen dat je zoiets hebt van...ik wil mijn leven terug, mijzelf terug. Ik ben Frieke en niet kankerpatiente nummer zoveel. Ik las net een mooi stukje...in jouw agenda van de toekomst, schrijft een onzichtbare hand dwars door je dromen en plannen heen, lijkt me inderdaad erg frustrerend. Heb in elk geval een fijne dag, wat je vandaag hebt kunnen ze je niet meer afnemen toch? Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen