.

.

zondag 11 mei 2008

Pinksteren: het feest van overwinning

overwinning op zelfs de dood.. natuurlijk is dit een grote metafoor, maar de boodschap blijft: als je erin gelooft, kun je alles aan .. en dat is het geheim van alles: geloven, in een ander, in je zelf

Na deze bezinning op de dag van Pinksteren over tot de orde van de dag...dinsdag in nog maar 2 nachtjes slapen en ik voel de spanning opbouwen. En waarom? ik weet wel niet precies wat ze gaan doen, maar het is ongeveer hetzelfde als foto's maken.. en ook die snelheid.. in 5 minuten in en uit.. toch sluipt de spanning binnen
Het is het onbekende: wat gebeurt er als ik daar binnenkom, waar moet ik heen als ik me gemeld heb, ben ik op tijd en wat als ik te laat kom en ook belangrijk : is er met het maken van de volgende afspraken rekening gehouden met mijn woensdagmiddag... allemaal dingen waar ik nu geen antwoord op heb, en waar ik straks om lach "was dat alles?"

Maak er allemaal een fijne dag van.. geniet van elkaar, en van de zon.. en voor alle moeders onder ons:

1 opmerking:

  1. Natuurlijk ben je gespannen, zenuwachtig, bang misschien, allemaal heel normaal. Ik weet niet hoe ik me zou voelen, maar kan me goed indenken dat het net zoiets zou zijn. Wat komt er, hoe gaat mijn leven eruit zien? Meiske, sterkte , moed en wat jezelf al zei...geloof!
    ''als ik in de woestijn zit, heb ik kans op overleven, zolang ik blijf geloven in de oase...

    BeantwoordenVerwijderen