.

.

zaterdag 24 mei 2008

moe


ik ben me toch een partij moe... ongewoon... maar gisteren een drukke dag gehad... 2 keer fysio en Tilburg.. weer drie keer uit de kleren..;).. over de terugweg naar huis hebben we meer dan een uur gedaan.. Johan, mijn taxichauffeur, ging binnendoor.... nou dat is over st Juttemis en volgens mij is een stukje rijdende file lang zo erg niet als dit... en als klap op de vuurpijl stonden we ook nog voor de Dungense Brug... nou ja we kwamen er wel... ik ben nu alleen zo moe..

Buiten schijnt de zon al volop.. straks boodschappen doen, wassen en drogen... bed opmaken, eigenlijk de gewone dingen...het lijkt mij nu alleen zo'n berg..
Het zal wel door het weer komen.. een andere verklaring wil ik niet:)

dit weekend gewoon even rustig aan.... dat zal wel lukken..

grts

1 opmerking:

  1. Zou het maar efkes kalm aan doen meidje. Ik word al moe als ik het lees. We hebben onze kleindochter voor het eerst gezien, 20 cm groot en alles zit er al op en aan. Dat moest ik je toch ff vertellen. Rust lekker uit, knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen