.

.

vrijdag 23 mei 2008

geen 35 maar 28

Een hele verrassing was het toen ik merkte dat de einddatum van de bestralingen op mijn badjas-kaartje veranderd was naar 19 juni. Bij navraag bleek het dat dr. Oei er 28 bestralingen van had gemaakt.. hij had dat echter vergeten te zeggen tegen mij:)... ik spreek hem daar wel op aan..
Ik heb gisteren gelijk mijn ticker boven deze blog aangepast, dat snappen jullie wel..

Sinds gisteren heb ik ook 3 bruine toks rondscharrelen... in het weekend maak ik wel een foto... ze zijn nu nog erg schuw.

Het rooster voor volgende week bestraling ligt weer heel wisselen... van in de ochtend vroeg, tussen de middag, laat in de middag en begin avond.. weer geen peil op te trekken dus:).. ik ga proberen 1 tijd te verzetten.. die van dinsdag die om half 7 's avonds ligt... ik heb om 7 uur immers een leerling..

Ik heb bijna mijn boek uitgeluisterd nu...ik "lees" De Donkere Stenen van Guus Kuijer..niet direct een kinderboek vind ik... Ik heb de laatste tijd hel wat luisterboeken op de kop kunnen tikken.. ook in het engels.. en ook boeken over bijvoorbeeld management....dus ik heb nog keus genoeg voor straks en nu..


maak er een goede dag van

grts

4 opmerkingen:

  1. Nou ja das ook wat, is het een goed teken????? Betekent wel dat je volgende week op de helft bent. Leuk de tokkies, heb je ze namen gegeven? Ik ben de Aardkinderen aan het lezen, maar dan wel gewoon met letters, lol! Geniet van je weekend. Morgen gaan we mee met Deb en Jochem naar roosendaal om een 3d echo te kunnen meemaken. Knufffff: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier Trudie... wat ene belevenis hè... geniet er van!!
    oja foutje in mijn blog.. we hebben geen 2 maar 3 bruine toks.. en nee geen namen...

    grts
    frieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frieke,dat moet een goed teken zijn toch 7 minder, en 3 tokkies zelfs keileuk joh
    ik ben benieuwd naar de foto's

    Knuf Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ook annie.. maar nu regent het hier...:)

    BeantwoordenVerwijderen