.

.

zondag 25 mei 2008

een nieuwe week



Het is alweer zondag... wel zonder zon hier momenteel en met regen, maar het is zondag.. weer een week in het verschiet... 5 bestralingen (en dan zit ik echt op de helft!!), 2 keer lymfedrainage, 1 keer fysio voor mijn nek...minimaal 1 keer naar school en mijn leerlingen.... mijn week zit vol...
om 12 uur, om half 4, om 11 uur, om half 10 en weer om 4 uur in Tilburg zijn.. je kunt er geen peil op trekken... dat hen ik wel eens eerder gezegd geloof ik... nou ja,,, het schiet al op..
We hebben gisteren voorzichtig tegen elkaar geopperd om er tcch een paar dagen tussen uit te gaan.. dus ik ga vandaag eens kijken wat er nog is..

Trudie wat geweldig dat alles goed is met Deb en jullie kleindochter... alles er op en eraan.. gefeliciterd hoor.. enne dankje voor je mooie kaart.. dat blijft heel erg leuk en doet me glimlachen van oor tot oor..elke keer weer als ik er naar kijk.

Ik ben maar een simpele zo hè.. maar ik voel me gelukkig met jullie ondersteuning..

2 opmerkingen:

  1. Nou dat heb je gewoon verdiend hoor, vrienden doen deze dingen voor elkaar, de een zus en de ander zo. Zou denk ik goed zijn om er ff tussenuit te gaan. Wij hebben net een huis gehuurd in het Zwarte Woud, 28 euri per dag alles compleet. Gewoon via internet, zo gebeurd. Meiske een hele fijne Zondag ..ach en regen is soms ook lekker toch? Geef de tokkies een wurmpje van mij, lol! Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Frieke,
    Weer even een berichtje van deze kant. Pff wat een drukke week heb je voor de boeg zeg, maar wel heel fijn dat je weer wat kan werken.
    Gelukkig eind van de week al op de helft met de bestralingen kan je echt gaan aftellen! Een fijne zondag nog.
    groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen