.

.

zondag 27 april 2008

zonnige zondag

Dit in tegenstelling tot gisteren.. mijn arm was vrijdag ingetapt, nu de tape heb ik er zaterdagochtend zo ongeveer afgerukt: een hele dikke arm, en een hele dikke hand met worstvingers.. en zeer dat dat allemaal doet.. gewoon niet leuk meer...
Het is nu gelukkig een stukje geslonken, maar nog lang niet wat het was... dinsdag toch even bij Yolanda navragen.. want dit kan toch niet goed zijn als ik zoveel last en zwelling van en ondanks die tape heb..

Het was gisteren verder vrij zonnig hier, dus ik heb een tijdje in de zon gezeten.. en je raad het al: ietsjes verbrand. Vandaag blijf ik er dus wel uit:).... een parasol doet wonderen hè..

Gisteren kreeg ik ook de eerste afspraak op het Verbeeten door. Ik mag op 13 mei voor de eerste behandeling komen.... dat is de dinsdag na pinksteren. Het valt me gruwelijk tegen. Ik had echt gehoopt de 6de mei al te kunnen starten... nouja... het zal wel... misschien toch nu 2 weken vakantiegevoel.. als mijn arm mee wil werken tenminste.. maar daar ga ik voor hoor.. het is genoeg geweest:)
Maandag ga ik wel even bellen met de mamacareverpleegkundige daar. Volgens mij zijn er een heleboel lijnen die getekend waren al weg.. en ik boen echt niet:)
Het zal toch niet gebeuren dat ze niet kunnen bestralen als de lijnen en punten weg zijn.. nee, dan maar een keer extra naar Tilburg. Alleen hoop ik dan wel dat ik de toestemming voor taxivervoer binnen heb. Ik krijg hem wel, het is alleen de vraag wanneer. Ach anders maar een telefoontje naar CZ ook:)

Vanochtend weer bij mijn moeder op de koffie geweest. Ik vertel over de afspraak in het Verbeeteninstituut. Vraagt ze wat het Verbeeteninsituut is.. Mardien vertelt het en dan zegt ze: o maar dat wist ik niet, dat heeft niemand mij ooit verteld. En dan begint ze een verhaal over de buurman van 3 huizen verder die van zijn fiets gevallen is en nu een pacemaker krijgt.Die had hij al, hij is al jaren hartpatient, maar dat is ze blijkbaar vergeten. Zouden haar 77 jaren gaan tellen? Het zou zomaar eens kunnen..

Ik ga zo me zelf maar eens bemoeien met mijn mijn maaltijdsalade. Daar heb ik vanochtend al tijd aan besteed, maar hij moet nu in elkaar, wil hij lekker smaken.. dus..

Iedereeen weer bedankt voor berichtjes, mailtjes en kaarten...het is nog steeds het zout in de pap voor mij!!

grts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten