.

.

woensdag 30 april 2008

koninginnedag 2008

De zon schijnt, nu wel.. vanochtend regende het. Jammer van al de geplande festiviteiten, maar het is zo..
Net zoals het is dat ik pas 13 mei de eerste keer bestraald wordt.... tja het is niet anders... de dinsdag na Pinksteren. Over de vervolgafspraken weet ik verder nog niets. Dat zal ik de 13 de wel horen.

Gisteren heb ik een hartfilm laten maken. Weer 2 keer prikken, maar het ging goed gelukkig. De radiologie assitenten mogen wat mij betreft alle twee met een krans om in de krant. Ze wisten ook te vertellen dat met een PAC ze ook uit de voeten konden.

Daarna zijn Evelien en ik de stad in gegaan.. ik heb een stel leuk sjaaltjes op de kop getikt... en Evelien wat sokken, beenwarmers en een grote sjaal..

De ingetapte arm heb ik 's avonds al onttapt.. het werd me te vol.. de tape op mijn rug heeft Tonny vanavond verwijderd... nou hele striemen van pleisters, ik ben daar niet zo blij mee.. even met Yolanda over praten...

En verder is het stil hier.. erg stil:)


3 opmerkingen:

  1. Weet je, dat is altijd zo. Als je iets overkomt zijn mensen heel begaan en je krijgt veel aandacht. Daarna valt dat wat weg, hun leven gaat gewoon door, lijkt hard maar is de gewone gang van zaken. Dat betekent niet dat niemand aan je denkt , echt niet. Fijn dat het prikken goed ging, dan heb je dat alvast maar gehad toch? Meiske, wees lief voor jezelf, wees lief voor je lichaam, voor je het weet is het 13 Mei en moet het een slag gaan leveren. Zorg dat al je frontsoldaten in goede conditie zijn okee? Denk aan je en een knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat mijn berichtje op 30 april in space is verdwenen. Maar het zei zo.
    Gelukkig wordt het weer een stuk aangenamer,kan je energie opdoen voor 13 mei. Jammer dat het zo lang moet duren kan me voorstellen dat je met de behandeling meteen wilt beginnen.
    Houd moed en vecht ervoor, op de plaatjes groep zijn we je zeker niet vergeten hoor we denken nog steeds met ze allen aan je en gaan ervoor dat alles goed komt.
    Heb vandaag een dvd'tje met doornroosje voor je opgestuurd, gooi het maar zolang in de kast kan me voorstellen dat je daar even geen zin hebt. Geeft niets hoor.
    Kijk elke dag even hier en volg je vanaf mijn computer.

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjullie wel voor jullie reakties Trudie en Nellie.. ik zie de dvd vanzelf wel.. fijn dat je er aan gedacht hebt..

    grts
    frieke

    BeantwoordenVerwijderen