.

.

woensdag 23 april 2008

ojee



Waarom moet ik een goede dag weer bekopen met een mindere?

Vandaag lag trouwens mijn ontslagbrief in de bus. Nu maar wachten op de hernieuwde aanstelling..het blijft huilen met de pet op zo.. Maar Mieke doet er alles aan voor Marlou ( een collega in het zelfde Scala-schuitje) en mij om ons te behouden voor de school. En dat zal ook wel gebeuren, maar leuk is anders hè..
Eigenlijk had de bedrijfsarts mij moeten bellen... ook niet gelukt...
Ik ga maar weer in de zon zitten. Straks komt Evelien poetsen...



Het is vandaag de eerste dag dat ik geen kaartje uit de brievenbus haal sinds ik geopereerd ben. Tja op een gegeven moment is dat op hè.. Al weet ik gelukkig dat iedereen aan mij denkt en mij sterkte en alles meer toewenst. Ik heb het al vaker gezegd: dat doet zo goed..dat kun je je haast niet voorstellen..

Morgen naar het Verbeeteninstituut...ik ben benieuwd. Ik wilde echt dat het allemaal nu begon die behandelingen. Dit is niet goed voor mijn zenuwen. Hoewel onder invloed van wijn en medicijnen heb ik wel wat geslapen vannacht.. en dat pakken ze me niet meer af.


1 opmerking:

  1. Jammer dat het vandaag wat minder is meidje, maar zoals je al zei die ene dag heb je vast. Wat kaartjes betreft, ik heb er gister één gestuurd, jammer dat hij er niet was dan vandaag. Hou vol en ik hoop dat het goed loopt met die ontslag procedure. Knuf: Trudie

    BeantwoordenVerwijderen