.

.

dinsdag 22 april 2008

een goede dag

De zon scheen vandaag.. zo dat ik zelfs even buiten heb gezeten... Jammer dat de zonnekamer nog niet klaar is: daar hadden Janneke en ik anders lekker kunnen lounchen.. maar goed: wat niet is kan er volgende week zo maar in eens zijn:)

Op mijn arm na had ik een vrijwel pijnloze dag.. dat zo'n kies zoveel kan veroorzaken hè.. mijn gezicht is bijna weer tot normale proporties geslonken.. gelukkig maar.

Vanmiddag had ik bezoek van Pascale en Monique.. keileuk! We hebben gewoon even over alles en nog wat zitten kletsen...geweldig... en zo vertrouwd en gewoon.. vrijdag komen trouwens Anneke en Greet. Ik weet al dat dat ook zo goed voelt en gaat...
Pascale gaat voor mij op de markt in Tilburg op hooddoekjes jacht. Fijn. Hier in het dorp is praktisch niets of niet leuk of heel duur.. en in den Bosch weet ik nog niets. daar zou Magda naar informeren.
Magda belde gisteravond nog op over haar verjaardag de 23ste augustus. Ze wordt 50 en wilde ons uitnodigen. Maar dan heb ik kaartjes voor Dirty Dancing. Dus ik ga wel in de ochtend bij haar op de koffie:)

En vanavond belde Mieke. Er is nog steeds geen duidelijkheid over mijn aanstelling. Dus krijg ik komende week die ontslagbrief die hoort bij een tijdelijke aanstelling. Mieke heeft duidelijk laten horen dat mijn ziekte geen invloed heeft. Ik voel me nu toch een stuk geruster moet ik zeggen.

Al met al een zonnige dag met een kleine storing die zich snel oploste. Ik ga mezelf een glaasje wijn inschenken. Proost!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten